سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعاتی در مورد محصولات هیوندای آوانته

نسل ششم آوانته یا الانترا 20 میلی متر بزرگتر و 25 میلی متر وسیع تر از نسل قبلی خود است و این به معنی فضای داخلی بیشتری است. هیوندای می گوید: محفظه مسافر با خودروهای رده بالا قابل مقایسه است. به لطف استفاده از مواد اولیه بهتر ، کیفیت اولترا بسیار بهتر از مدل های قبلی است. طراحی کابین محور راننده است: صفحه نمایش خودرو در زاویه 6.9 درجه از راننده قرار دارد و تمام دکمه های روی داشبورد از لحاظ ارگونومیکی با مشخصات فنی آنها سازگار هستند.
طبق گفته هیوندای ، تعلیق جدیدترین مدل های Avante یا الانترا با طراحی جدید باعث افزایش چشمگیر راحتی رانندگی و پایداری رانندگی و همچنین پایداری خودرو در جاده ها شده است. فرمان نیز بهبود یافته است و گفته می شود فرمان صاف ، با ثبات تر و پاسخ بهتری در سرعت های مختلف ارائه می کند.
کاهش نویز از جاده و باد در محفظه مسافر بیشترین توجه را با ضریب کشیدن 0.27 از آوانته یا الانترا به خود جلب کرده است که البته این امر تأثیر بسیاری داشته است. علاوه بر این ، طراحی جدید برف پاک کن اتومبیل باعث کاهش چشمگیر نویز داخلی می شود و ضخامت پنجره درب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا نویز بتواند وارد خودرو شود. هیوندای قصد دارد امسال 50 هزار نسخه از این خودرو را در کره بفروشد و هدف آنها فروش سال آینده 700 هزار نسخه از هیوندای الانترا جدید است که 110 هزار نسخه از آن در بازار داخلی کره قرار خواهد گرفت.
هیوندای آوانته یک اتومبیل جمع و جور است ، اولین نسل آن در سال 1991 معرفی شد و هم اکنون در نسل ششم عرضه می شود. در حقیقت ، آوانته همان هیوندای الانترا است که در نسل سوم وارد بازار ایران شد. هیوندای آوانته توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شد و با وجود کیفیت بالا و عملکرد خوب ، نتوانست موفقیت خوبی کسب کند.
نسل سوم هیوندای آوانته در سال 2001 معرفی شد و در سال 2003 بازسازی شد. در سال 2005 ، کرمان موتور به عنوان نماینده هیوندای در ایران تصمیم به تولید آوانته در ایران گرفت و مونتاژ در سال 1984 آغاز شد و تا سال 2011 ادامه یافت. Avante محصولی با کیفیت است که به دلیل سیاست اشتباه تولیدکننده خودرو بسیار خوب می فروشد و نمی تواند کار کند.
توابع و ویژگی ها:
محصولات هیوندای آوانته
کشش قدرتمند آوانته - کیفیت ساخت بالا - میرایی کم.
لحظات منفی از هیوندای آوانته
گزینه های قدیمی بسیار قدیمی به نظر می رسند.
ایمنی هیوندای آوانته
 برنده چهار یوروکاپ برای هیوندای آوانته.

هیوندا آوانته
رتبه بندی خبره هیوندای آوانته
هیوندای آوانته یک اتومبیل کره ای جمع و جور است که اولین نسل آن در سال 1991 با نام اصلی الانترا و در حال حاضر در نسل ششم معرفی شد. هیوندای آوانته در نسل سوم وارد بازار ایران شد و توسط کرمان موتور تولید شد. البته آوانته یا هیوندای الانترا در نسل پنجم و ششم وارد بازار کشورمان شدند و در اینجا ما در مورد همان نسل سوم صحبت می کنیم.

هیوندای آوانته از سال 2005 در خط تولید کرمان موتور فعالیت می کند و تولید تا سال 2011 ادامه داشته است. البته آوانته هیچگاه به موفقیت مطلوب در کشور ما نرسید و دلیل این امر را باید در سیاست تولید و استفاده از قیمت های اشتباه در نظر گرفت.
از نظر طراحی ، هیوندای آوانته حرفی برای گفتن ندارد و در زمان تولید ، رقابت با خودروهایی مانند سیتروئن زانتیا و رنو مگان را کنار گذاشت. آوانته نیز در بازارهای جهانی در نسخه هاچ بک عرضه شد که ظاهراً باید آن را فاجعه قلمداد کرد اما خوشبختانه این مدل در ایران به پایان نرسید. طراحی قدیمی و نه چندان جذاب آوانته در کابین ادامه دارد. در فضای داخلی هیوندای آوانته از پلاستیک بسیار استفاده شده است اما باید بگویم که این پلاستیک از کیفیت خوبی برخوردار است و با گذشت زمان بوجود نمی آید. نسخه اتوماتیک دارای نمایشگر است که علاوه بر نمایش دوربین دید عقب ، قابلیت پخش تلویزیون را نیز دارد.
با نشستن در هیوندای آوانته ، چند نکته برجسته است. یکی از آنها راحتی و فضای کابین نسبتاً بزرگ و صندلی های راحت است. مشکل دیگر عدم نفوذ نویز خارجی و موتور در کابین است و خودرو نسبتاً آرام است.
هیوندای آوانته در بازار ایران در دو نسخه اتوماتیک و دستی تولید شده است. موتور مورد استفاده در هر دو مدل دارای ظرفیت 2.0 لیتر و 4 سیلندر است و می تواند 140 اسب بخار را توسعه دهد. و 182 نیوتن متر گشتاور. در نسخه دنده این قدرت با استفاده از جعبه دنده 5 سرعته دستی و در نسخه اتوماتیک با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو اتوماتیک منتقل می شود.
هیوندای آوانته قدرت نسبتاً خوبی دارد و با کلیک روی شتاب دهنده شما را ناامید نخواهد کرد. از این نظر ، آوانته با سیتروئن زانتیا و رنو مگان رقابت شدید دارد. البته در مقایسه این خودروها باید به یک نکته توجه کنیم که این ارزش فعلی و قیمت قطعات یدکی و تعمیرات است. از این نظر ، آوانته از رقبای فرانسوی خود جلوتر است و از آنجا که این خودرو ارزان است ، هیچ مشکلی برای صاحب آن ایجاد نمی کند. قطعات ، البته ، نادر هستند ، و پیدا کردن قطعات مناسب دشوار است.
رقبای اصلی سیتروئن زانتیا ، رنو مگان ، مزدا 3 و حتی نیسان ماکسیما هستند که از این میان رنو مگان بیشترین شباهت را با آوانته و هر دو در یک بازه قیمتی مشابه دارد.
رنو مگان 2000 اتوماتیک به دلیل دارا بودن بازار فروش بهتر از ارزش خرید بالاتری برخوردار است ، اما آوانته نیز خودرویی با کیفیت است و اگر مدلهای کم کار را پیدا کردید ، احساس راحتی کنید که آن را بخرید.