سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرت و اسب بخار خودرو پژو207

پروژه پژو 207 تا پایان سال به اتمام می رسد. پژو 207 - ماشین فرمول 1 برای جاده؛ مدل 2.5 لیتری توربوشارژ V6 با ظرفیت دقیق از ماشین آلمانی فرمول 1 خارج می شود و بیش از 6 اسب بخار نیرو می بخشد. قیمت پایه پژو 207 بیش از 1.5 میلیون دلار است. ایالات متحده و فقط در پنج واحد آزاد خواهد شد. سال گذشته ، آلفا رومئو یک خودروی مفهومی را معرفی کرد که یکی از زیباترین خودروهای موجود در نمایندگی های اتومبیل ژنو 7 بود.این تونل تا پایان سال رونمایی می شود و طبق گزارش ها در طراحی کلی تفاوت چندانی با مدل مفهومی ندارد. آلفارومئو مدل تونال را به عنوان مدل استلویو طبقه بندی می کند.
شاسی اول داستان استون مارتین است که شروع بسیار خوبی دارد. طرفداران  این موضوع را تأیید نمی کنند ، اما همه ما می دانیم که این مدل فقط در هنگام رونق شاسی قابل خریداری است. مسئولان استون مارتین امیدوارند با توجه به طراحی و کیفیت ساختاری که برای مشتریان لامبورگینی و بنتلی جذاب است ، موتور V8 از یک موتور 4 اسب بخار نیرو می گیرد و مانند سایر خودروهای کوپه استون مارتین از ویژگی های بسیاری برخوردار خواهد بود.

پژو207

نسخه  شاسی بلند الکتریکی پژو 207 دارای طراحی کوپه است و برای رقابت با  207 آماده خواهد بود. تفاوت بین استاندارد پژو 207 و  تنها در طراحی و مشخصات فنی این دو مدل است. موتورهای برقی و باتریهای آنها 1 کیلو وات یکسان هستند. توان خروجی پژو 207  بیش از 2 کیلومتر خواهد بود.
هیچ خبری رسمی درباره BMW M3 جدید منتشر نشده است ، اما انتظار می رود مدتی قبل شاهد عکس های جاسوسی از این مدل باشیم. چندین منبع اعلام کردند که M3 جدید در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی می شود و نسخه به روز شده ای از موتور 3 سیلندر 3 سیلندر توربو دارد که در حدود 6 اسب بخار قدرت دارد. M3 جدید دارای جعبه دنده 8 سرعته دستی و هشت سرعته دو کلاچ است و احتمالاً گیربکس محور عقب آن است.
فورد یکی از قدیمی ترین وانت های فروخته شده در ایالات متحده است. برای اطمینان از این که F سریال به مدت چهار دهه پرفروش ترین آمریکایی باقی می ماند ، فورد تا پایان سال نسل جدید وانت را معرفی خواهد کرد. مدل جدید F-150 در مدل های پلاگین هیبریدی و برقی نیز عرضه خواهد شد ، اگرچه مدل الکتریکی تنها پس از 6 سال عرضه خواهد شد مدل های بنزینی و دیزلی هنوز تولید می شوند ، اما موتور قدیمی 5 لیتری V8 با 1.5 لیتری جایگزین می شود.