سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات جالبی در مورد پورشه پانمرا 2017

بهترین راه برای درمان دیگران این است که با دیگران همانگونه رفتار کنید که می خواهید آنها را با خودشان معالجه کنید. اما قانون طلایی پورشه هرگز ساخت ماشین با موتور و سکوی جدید در کارخانه جدید نیست. با این حال ، با معرفی پورشه پانامرا 2017 ، پورشه این قانون را زیر پا گذاشته و با مشتریان خود به روشی که می خواهد رفتار کرد.
ده برجسته جدید و جالب درباره پورشه پانامرا 2017
 وقتی صحبت از Panamera 2017 می شود ، سؤال این نیست که چه چیز جدیدی وجود دارد ، اما چه چیز جدیدی نیست! اگرچه تنها بخش مشترک خودرو ، آرم بوم است ، اما در اینجا فقط به چند نکته مهم اشاره خواهیم کرد. انجام دادن:
 طبق گفته صبحانه ، حباب مانند نسل قبلی پانامرا نیست و باعث می شود کمی شبیه به سوسک فولکس واگن باشد و اکنون جایگزین یک ساختار واضح تر ، پایین تر و البته نازک تر و طولانی تر شده است. ظاهر پانامرا جدید از افسانه 911 الهام گرفته شده است ، خصوصاً در قسمت عقب.
فرمان عقب
برای اولین بار ، یک سدان ورزشی چهار درب پورشه از فرمان چرخ عقب بهره می برد. مانند سیستم استاندارد موجود در 911 GT3 RS ، این سیستم ویژه در Panamera چرخ های عقب را در جهت مخالف چرخ های جلو با سرعتی کمتر از 45 کیلومتر در ساعت با حداکثر زاویه 2.8 درجه می چرخاند تا چرخهای چرخهای مجازی کوتاه شود. ایجاد کردن. بالاتر از 45 کیلومتر در ساعت ، چرخ های عقب در جهت همان چرخ های جلو می چرخند تا پایداری پانامرا را افزایش دهند.
توربین های دو قلو
 پانامرا با سه پیشرانه جدید موجود است که هر کدام دارای توربوشارژ دوقلوی هستند. در آمریکای شمالی تنها دو مدل 2.9 لیتری شش سیلندر و چهار لیتری V-8 موجود است در حالی که در جای دیگر این دو دیزل چهار لیتری نیز موجود است. موتور 2.9 لیتری 440 اسب بخار تولید می کند ، در حالی که 8 سیلندر 550 اسب بخار قدرت تولید می کند.
8 سرعته PDA
 نسل دوم پانامرا اولین مدل پورشه است که از گیربکس 8 سرعته دو کلاچ بهره می برد. این گیربکس جایگزین نسخه 7 سرعته نسل قبلی می شود. 6 دنده اول سنتی هستند اما دو تای دیگر شتاب دارند. بهترین خبر این است که این گیربکس برای کنترل گشتاور بالای خودرو طراحی شده است.
پاسخ ورزشی
 این حالت که برای اولین بار در 918 اسپایدر معرفی شده است ، مانند یک سیستم آوردرایو عمل می کند و ماشین را با حداکثر توان 20 ثانیه آزاد می کند. اگر 20 ثانیه از دست رفته اید ، کافی است دوباره دکمه ورزش را فشار دهید.
رانندگی روی ابرها
 سیستم تعلیق هوای سه اتاق پانامرا که به صورت استاندارد در 4S و استاندارد در توربو است ، نسخه دو محفظه قبلی را جایگزین می کند و 60? بزرگتر است.
سرعت فوق العاده
 با وجود بسته چرونو اسپرت روی 4S ، این خودرو از حالت ایستاده تا حداکثر سرعت 96 کیلومتر در ساعت در 4 ثانیه شتاب می گیرد. انتظار می رود با اضافه شدن این بسته به مدل توربو ، پانامرا در 3.4 ثانیه به حداکثر سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد و آن را به یکی از سریعترین مدل های پورشه تبدیل کند.

پورشه پانامرا

آلومینیوم را اضافه کنید
 نسل اول پانامرا از آلومینیوم در درپوش ، درب بوت و درب استفاده می کند. نسل جدید این خودرو علاوه بر قطعات قبلی ، این ماده را در سقف و تابلوهای جانبی نیز به کار گرفته است. با وجود تمام پیشرفت های صورت گرفته ، وزن کل این خودرو تقریبا برابر با خودروی قبلی است.
پانامرا می تواند در تاریکی ببیند
پانامرا جدید دارای یک سیستم دستیار دید در شب است که از یک تصویرگر حرارتی برای نمایش افراد بزرگ و حیوانات استفاده می کند. این سیستم می تواند منابع گرما را طبقه بندی کرده و بین اشیاء زنده و غیر زنده تفکیک کند.
 این سیستم در زمان راه اندازی پانامرا در ایالات متحده موجود نبود ، اما اینو درایور کنترل کروز را به سطح بالاتری می برد و از داده های ناوبری برای مدیریت جاده رو به جلو ، منحنی ها و محدودیت های سرعت و با همان ویژگی های عملکرد استفاده می کند. ماشین را تنظیم می کند.
انتخاب محصولی از سبد غنی محصولات پورشه دشوار است. در این مقاله ما در مورد جوانب مثبت و منفی خرید پانامرا GTS صحبت خواهیم کرد.
پورشه یکی از آن شرکت هایی است که پوشش های مختلفی را برای محصولات خود ارائه می دهد. تحت پورشه ، نشان GTS در وسط قرار دارد. پانامرا GTS نیز بین S و توربو قرار دارد. پانامرا GTS از یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 بهره می برد که همان مقدار مدل 4S (با گشتاور بیشتر) قدرت تولید می کند. در این مقاله ، ما در مورد جوانب مثبت و منفی در مورد خرید پورشه پانامرا GTS صحبت خواهیم کرد.
نکات مثبت
علی رغم تعویض موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری با توربو 8 سیلندر 4.0 لیتری ، پانامرا GTS قدرت بسیار بیشتری نسبت به مدل S ارائه نمی دهد. پانامرا GTS 453 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور قابل توجه 617 نیوتن متر با وجود موتور 8 سیلندر قدرتمند ، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 0.3 ثانیه به 0.9 می رسد. همچنین این گیربکس توسط یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته انجام می شود که کاملاً با موتور تعامل دارد. به طور کلی ، تغییر در چابکی و شتاب را می توان یکی از نقاط قوت پانامرا GTS در نظر گرفت.
دومین ویژگی مثبت GTS ، جدا از دو سیلندر اضافی و جابجایی 1.1 لیتری ، استفاده از سایر کارکردهای فنی ویژه است. سیستم تعلیق هوای سازگار ، که به عنوان یک گزینه 2.190 دلاری در 4S ارائه شده است و 0.4 اینچ ارتفاع دارد ، اکنون در پانامرا GTS استاندارد است.