سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی بسیار زیبای مرسدس بنز E400 4Matic

اصلی ترین چیزی که در مرسدس بنز E400 4Matic به چشم می خورد ، چراغهای جلو است که مانند جواهرات به نظر می رسند ، گویی پر از دانه های بلوری کوچک هستند. نمای جلوی این خودرو با سدان کلاس E تفاوت چندانی ندارد و نمای عقب را می توان مشتق از کلاس کوپه S دانست. اما اگر کمی دقیق تر به نظر برسید ، طراحی کریستالی چراغ های عقب چشمگیر است. نکته دیگر این خودرو نمای جانبی است که هنگام برداشتن ستون مرکزی مشاهده می کنیم.
مدل مرسدس بنز E400 4Matic 2018 این اتومبیل بی نظیر است؛ اما در کارآزمایی های جاده ای در سطح شهر و حتی اگر آن را در جاده های با سیم پیچ انجام دهید ، توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. اول از همه ، بیایید با طرحی شروع کنیم که بسیار شبیه به سایر سدان های مرسدس بنز است و باید بگویم که کلاس E کوپه کلاس E بسیار زیبا و لوکس در بین همکلاسی های خود دارد. در عین حال تنها خودروی موجود در این محدوده قیمت که دارای ستون مرکزی نیست.
کوپه کلاس C مرسدس بنز مدل 2017 که در کلاس خود به عنوان خودروی سال شناخته شد ، بسیار جذاب بود و حالا باید بگویم کوپه کلاس E نیز به همان اندازه شگفت انگیز است. یکی دیگر از ویژگی های طراحی کوپه جدید کلاس E این است که پنجره عقب برخلاف مدل Sکلاس  جامد نیست و از دو بخش تشکیل شده است؛ بنابراین ، اگر کل پنجره را پایین بیاورید ، بخش کوچکی از پنجره عقب همچنان باقی خواهد ماند.
طراحی داخلی سیستم تهویه ، که شبیه پره های توربین است ، بسیار چشمگیر است. طراحی داخلی کلی لوکس است و باید بگویم که حتی از قیمت پایه 86000 دلار نیز برای این خودرو فراتر رفته است. کلاس E کلاس کوپه 2018-2019 مجهز به موتور 3 لیتری V6 با دو توربین است که توانایی تولید 329 اسب بخار را دارد. و 479 نیوتن متر گشتاور. این موتور با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مرسدس بنز جدید جفت شده است که پاسخ خوبی دارد. این گیربکس بسیار خوب کار می کند ، به خصوص اگر آن را در حالت اسپرت روشن کنید و به کلاس E سرعت بیشتری از حد انتظار می دهید. ماشین تست ما نیز به سیستم تعلیق هوا مجهز شده بود که قیمت آن 1900 دلار دیگر بود. سواری کلاس E با این سیستم تعلیق در حالت کامفورت بسیار نرم است و تا حدی احساس شنا کردن به مسافران را منتقل می کند. اما ، با قرار دادن خودرو در حالت اسپرت پلاس ، کلاس E چهره ای متفاوت به شما نشان می دهد. البته رانندگی این خودرو در حالت اسپرت هنوز قابل قبول و خیلی خشک نیست. خبر خوب دیگر این است که یک موتور ماشین 329 اسب بخاری را نیز می توان برای مدلهای 2018 در نسخه E سدان E کلاس سفارش داد.
E400 که مجهز به پیشرانه 4 چرخه تمام چرخ است ، می تواند در 5.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد ، که برای دیفرانسیل عقب 3 دهم ثانیه کمتر است. مشکلی که در تست وجود داشت این بود که قدرت موتور خودرو خطی بود و همین امر باعث می شد راننده احساس یک موتور توربوشارژ داشته باشد. حتی هنگام شتاب در یک خط مستقیم ، گیربکس جدید 9 سرعته مرسدس بنز بسیار سریع و روان تغییر می کند. پیش از این مدل واگن ایستگاه E400 را آزمایش کرده بودیم که در 5.1 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می گرفت.

مرسدس ینز ماتیک 4 E400

مجهز به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 241 اسب بخار ، سدان E300 می تواند در 6.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد. وقتی E400 ماتیک4 را به گوشه ای رانندگی می کنید ، خواهید دید که این ماشین بسیار دقیق و خوب کار می کند و بدنه بهترین زاویه دید را دارد. در آزمایش ترمز E400 ، وی موفق شد با سرعت 96 کیلومتر در ساعت به مدت 34 متر متوقف شود. در یک تست رانندگی ، یک آلمانی خوب ساخته شده در جهت 8x مورد آزمایش قرار گرفت و توانست با طی شتاب متوسط ??جانبی 0.72 گرم ، این دوره را در 25.7 ثانیه طی کند.

همچنین این خودروی تست از نظر ظاهری AMG ظاهر شده است که هیچگونه تغییر فنی را شامل نمی شود. یکی از جنبه های منفی این خودرو ، واکنش آهسته پدال شتاب دهنده است و دیگری ظاهر پدیده فرمان ضعیف در یک مدل تمام چرخ. در اینجا دو مورد وجود دارد که ممکن است هنگام رانندگی از این کوپه لوکس ، شما را آزار دهد. بنابراین ، اگر واقعاً به رانندگی و توانایی جابجایی به آن اهمیت می دهید ، بهتر است مدل های دیگری مانند C43 AMG یا آئودی S5 را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید در بلوارهای این شهر گشت و گذار کنید ، مطمئناً مرسدس بنز انتخاب خوبی است. برای ورود و خروج سرنشینان عقب در این خودرو ، صندلی های جلو باید به جلو خم شده و خبر خوب این است که مرسدس بنز یک مکانیزم برقی اتوماتیک برای این امر فراهم کرده است. برای سرنشینان عقب فضای کافی برای ساق پا وجود دارد و حتی صندلی مخصوص پا نیز در زیر صندلی جلو وجود دارد. صندلی های عقب ، اگرچه طراحی و ضمیمه شده اند. اما آنها کاملاً راحت هستند و تنها اشکال آن عدم وجود محور عقب و حاشیه کوچک از ارتفاع است ، دومی البته که عمدتاً به دلیل شکل بدنه کوپه است و در چنین اتومبیل اجتناب ناپذیر است. برای حل این مشکلات ، توصیه می شود بیش از 30 دقیقه از صندلی عقب استفاده کنید. مسافران عقب نیز به دلیل کوچک بودن پنجره عقب می توانند ناراحت کننده باشند. برای حل این مشکل می توانید به جای مدل کوپه ، یک مدل قابل تبدیل خریداری کنید.
کوپه کلاس E E 2018 دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل سدان است و مدلی که ما آزمایش کردیم گزینه اضافی 25000 دلار بود. یک سیستم خودرو تمام چرخ محرک 2500 دلار قیمت دارد و حتی باعث افزایش مصرف سوخت می شود. مرسدس E400 ماتیک4 11.7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر و 9 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف می کند. از ویژگی های استاندارد می توان به حالت رانندگی قابل تنظیم ، سیستم جلوگیری از تصادف ، چراغهای جلو و چراغهای روشن ، نمایشگر 12.3 اینچی در کنسول میانی سازگار با اپل کنسول و اندروید اتو و سیستم ناوبری ماهواره ای اشاره کرد. کابین Eکلاس  2018 به نورپردازی مجهز است که می تواند شدت نور را در 5 مرحله مختلف تنظیم کند ، رنگ را تغییر داده و 64 رنگ مختلف را انتخاب کند. مدل تمام چرخ محرک این خودرو مجهز به مجیک ویسیشن کنترل است. در مدل کوپه از تیغه های برفی جدید استفاده شده است که آب های خروجی آن توسط یک لیزر بریده می شود تا هنگام استفاده از شیشه ، آب اضافی در اطراف شیشه توزیع نشود.