سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسل چهارم هیوندای آوانته

اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده نسل چهارم هیوندای آوانته را به دلیل ضعف و عوارض جانبی ستود.
نسل پنجم hyundai Avante با نام هیوندای النترا در سال 2015 با طراحی بسیار مدرن و جذاب خود به بازار عرضه شد. یکی از دلایل فروش بالای hyundai Avante در این نسل بدون شک طراحی زیبا آن بود. با این وجود قدرت موتور در این نسل تغییر چشمگیری نداشته و تنها تغییر مثبت در این موتور کاهش مصرف سوخت بوده است.
نسل جدید هیوندای آوانته که در حال حاضر یک خودروی سدان لوکس در آمریکا و اروپا است از مدلهای طراحی مدرن استفاده می کند. نسل جدید این خودرو انتظارات روز را کاملاً برآورده می کند. قدرتمندترین موتور این خودرو موتور 1.6 لیتری جاما توربو است که 201 اسب بخار مصرف می کند. و 265 نیوتن متر گشتاور. این خودرو در گیربکس دستی به 8 ثانیه شتاب می یابد و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت است.
آوانتس فقط برای خدمات دوره ای ، مانند جرقه و لنت ارائه می شود (برخلاف مواردی که بطور مستقل ساخته می شوند ، و بعضی اوقات دستگاه استثنایی خوبی دارند)!
در نوامبر 2006 ، پس از 14 ماه انتظار ، یک اتومبیل هیوندای آوانته از نماینده مرکزی انگل ابی در جاده کرج دریافت کردم و بازرسی دقیق (از نظر آبرسانی) را در اصفهان (زادگاه من) پشت سر گذاشتم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم خودرو را چک کنم و به مرز 2000 کیلومتر رسیدم. بنابراین ، در بزرگراه اصفهان - نطنز ، بر گردن یک کرکس ، ناگهان پایم را روی شتاب دهنده فشار دادم تا آخر؛ گیربکس اتوماتیک بلافاصله به دنده 2 بازگشت و موتور غرش کرد و در 6200 در دنده 2 باقی ماند تا اینکه موتور شتاب بگیرد و در دنده 3 نیز تا 6200 دور در دقیقه صبر می کند و به 6200 دور در دقیقه می رسید تا اینکه 180 کیلومتر در ساعت شما خواهید رسید. تغییری در 4 رخ داده است. در گردن ، که پژو 405 سعی کرد با سرعت حدود 100 مایل در ساعت سرعت ببخشد ، آوانته مانند یک اسب سرکش سوار شد و سریع متوقف شد. پس از مدتی هیوندای آوانته توجه به رفتار گیربکس آوانته جلب کرد و چرخ دنده های هوشمند تغییر کرد. در حقیقت فهمیدم راننده ای مثل من ، با داشتن 21 سال تجربه رانندگی ، دنده ها را با مشکلات جابجا می کند و اینجاست که موتور خاموش می شود.

هیوندای آوانته در طی این 8 سال ، گرچه قبلاً 10 هزار کیلومتر روغن را عوض می کردم و بعضی اوقات حتی بعداً ، ماشین آنقدر منظم و بدون درد بود که بعد از گذشت 4 سال از یکی دو بار بعد از ماشین از فروشنده پرسیدم درباره آوانت دیگر. من یک استثنا هستم ، یا کل آوانگارد آزار دهنده است و می گوید آوانگارد فقط در مورد خدمات دوره ای مانند جرقه و لنت ها (برعکس لوازم خانگی که بعضاً یک ماشین استثنایی خوب دارند) اعمال می شود و هر بار که هستم اعتماد به نفس بیشتری دارم. من انتخاب می کنم. و من خوشحال تر شدم: هیوندای آوانته در هشت سال سه بار رادیاتور و روغن گیربکس را تغییر داد ، یکبار کفش ترمز عقب را یک بار و کفش ترمز جلو را چهار بار عوض کرد و کمربند زمان بندی را به 149000 کیلومتر تغییر داد (که کاملاً سالم و جدید بود)؛ و 3 بار برای تعویض فیلتر سوخت و 1 بار برای تعویض کمربند تهویه مطبوع و ژنراتور ، و همچنین سایر کارهای دوره ای و روتین خودرو. به دلیل شتاب ناشی از مشکلات کار و فضای زندگی 237000 کیلومتر جایگزین شد. مجبور شدم چندین بار بروم و حداکثر سرعت 210 کیلومتر 1 و 190 بار بود. و من در جاده های شلوغ رانندگی می کنم.

هیوندا آوانته

سال گذشته وقتی از آژانس خواستم بازدید ترمز و روغن هیدرولیک را ببینید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید؛ به دلیل کیفیت خوب روغن ، فروشنده مجبور به تعویض نبود! هیوندای آوانته بدیهی است که پل حدود 3 سال پیش (به تعجب مهندس فروشنده) دانشجو شد. اما به دلیل تجربه ای که من با غرور کره ای داشتم که پل در آن سالها بدون هیچ مشکلی روی آن کار کرد ، با وجود سر و صدای پیچ ، سر قطب قابل تعویض سریع به سرعت دوباره بلند شد. بنابراین من آن را تغییر ندادم و تاکنون حتی با سرعت 190 هم مشکلی نداشته ام. آخرین؛ به دلیل وسواس من برای اتومبیل ، به دلیل سر و صدایی که گاهی اوقات به دلیل ماشین در ضربه گیرها قابل شنیدن است و به دلیل ضرب و شتم که در جزئیات کوچک احساس کردم ، هر 4 مایل را تغییر دادم ، مورد قبلی بعد از حدود 20 بعد از باز کردن و بررسی کنید. درصد افت کیفیت کاهش یافته است و با جایگزین کردن آن ، می توان حدود 40? از نقص های جزئی را از بین برد. حدود یک سال پیش پدرم هیوندای آوانته به توصیه من یک دستگاه آوانته 1391 را با عملکرد 9000 خریداری کرد ، من چندین بار آن را آزمایش کردم تا عملکرد آوانته خود را ارزیابی و مقایسه کنم و در کمال تعجب ، بعد از 260 هزار کیلومتر سقوط را ندیدم. قدرت و شتاب قابل توجهی از موتور مشاهده نمی شود و فقط از نظر نویز موتور و لرزش موتور ، حدود 10? و عملکرد زیرانداز در فرمان در مقایسه با خودروی جدید حدود 15? است ، افت کیفیت را نشان می دهد. از یک موتور آلمانی با کیفیت استفاده کرده و روغن ضد اصطکاک را به روغن موتور اضافه کنید. مشکل سر و صدای موتور و لرزش نیز حدود 80? حل شده است. هیوندای آوانته آری؛ من مانند هر میهن پرست و اسلام ایرانی ، می خواهم محصولات داخلی مورد حمایت قرار بگیرند و هر ایرانی مفتخر است که از محصولات هموطنان خود استفاده کند. اما تولیدکنندگان داخلی نباید در جهت حفظ عزت و احترام خود تلاش کنند و به جای دستیابی به نرخ بهره بالاتر ، در تلاش برای ارتقاء کیفیت و رضایت مشتری باشند؛ این به طور خودکار منجر به افزایش سود می شود. هر از چند گاهی در مورد دستاوردهای علمی و فنی کشور در زمینه پزشکی ، بیوتکنولوژی ، فناوری نانو ، علوم موشکی ، فضا و غیره می شنویم. اما ما از دیدن وحشت خودروهای داخلی ناامید شده ایم (فقط مقایسه ای از تولید آوانته کره ای در سال 2005 با تولید داخلی در سال 2014 چیزهای زیادی می گوید. هیوندای آوانته امیدوار است که روزی خودروهای داخلی به منزله افتخار ملی تبدیل شوند و در راحتی و رفاه ایرانی و حتی کمک کنند. خانواده های غیر ایرانی.