سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیوندای ورنا با طراحی منحصر به فرد

از آنجا که خرید یک ماشین اتوماتیک نیاز به بودجه زیادی دارد ، بسیاری از افراد به دنبال یک ماشین اتوماتیک استفاده شده هستند. در این راستا ، خواندن مقایسه ای که به اشیاء ، فضای بیرونی و داخلی و همچنین نمای کلی در مورد رانندگی اتومبیل های پژو پارس اتوماتیک با hyundai verna با گیربکس دستی و اتوماتیک انجام می شود ، جایز نخواهد بود.
hyundai verna یک اتومبیل ارزان ، قدرتمند و قدرتمند است که در هیچ خودروی دیگر آنالوگ ندارد. اما به دلیل عدم تمایل هیوندای به همکاری با ایران به دلیل تحریم ها ، تولید در سال های گذشته متوقف شد.
در این حالت ، پژو پارس که در ابتدا با نام زیبای پژو پرشیا فروخته می شد ، مدل 405 فیس لیفت است که ظاهر کسل کننده آن را برای طرفداران قابل قبول تر کرده است. ایران خودرو پس از همکاری بین پژو و سیتروئن ، تولید پژو پارس را با موتور زانتیا آغاز کرد و آن را با نام ELX راه اندازی کرد.
بررسیهای خارج از اتومبیل
همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، پژو پارس در واقع طراحی مجدد موفقی از پژو 405 است ، اما به دلیل جذابیت ظاهری که دارد ، این خودرو جوان تر و موردعلاقه تر است و تغییراتی از جمله ورزش و نورپردازی اسپرت مناسب تر است. از نظر تریم و داشبورد ، این خودرو در دو موضوع سیاه و کرم به فروش می رسد ، یک تم کرم برای پارس سال و ELX در دسترس است و تغییراتی در مکان و نوع کنترل پنل ها ایجاد می شود. از دیگر تغییرات می توان به نصب ریل در آینه های جانبی و سیستم سنسور دنده عقب در این خودرو اشاره کرد.
هیوندای ورنا با طراحی منحصر به فرد یک سدان خانوادگی است نه یک خودروی اسپرت. عملکرد روی در موتور این خودرو به همراه چراغ های مه شکن جلو زیبایی زیبایی شگفت انگیزی به این خودرو بخشیده است. ورن به طول 450 سانتی متر ، 143 سانتی متر طول و 172 سانتی متر عرض ، دارای یک سدان متوسط ??است.
ارزیابی داخلی
شباهت عینی فضای داخلی پارس با پژو 405 ممکن است نکته منفی برای این خودرو باشد ، ساخت داشبورد در کابین تقریباً مشابه داشبورد پژو 405 است ، اما با تغییراتی همراه خواهد بود. بعضی اوقات درک تفاوت چند میلیون تومانی با پژو 405 امکان پذیر نیست ، اما راحتی بیشتر صندلی ، فرمان عالی ، طراحی فرمان خوب ، انتقال بهتر و عملکرد کلاچ برخی از تفاوت های این دو خودرو است که این یک مزیت نسبی برای این خودرو است. فراهم کرده است

حتما باید ظاهر بی ادب و کسل کننده پنل جلویی و عقب آمپلی فایر پژو 405 را به یاد داشته باشید تقریباً همه مدل های پژو پارس به استثنای پارس 1993 ، از همان طراحی قدیمی استفاده می کنند ، اما با کمی جبران. در سال 1993 ، ایران خودرو تغییرات اساسی در پژو پارس به ویژه در پنل جلویی ایجاد کرد که با استقبال نسبتا خوبی از طرفداران این خودرو مواجه شد.
کلیه مدل های ورنا برای 5 نفر مناسب است. صندلی های عقب ورنا 60 ، 40 (دقیقاً مانند پژو 206 تیپ 5) با امکان تاشو ، فضای پشت سدان ها را افزایش می دهد ، که به نظر می رسد برای خانواده کافی باشد. تجهیزات استاندارد ورنا دارای تهویه مطبوع قدرتمند است. سیستم صوتی از 4 بلندگو پشتیبانی می کند که از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند ، اما عدم کنترل فرمان یکی از اشکالاتی است. چراغ های مه شکن عقب ، بالابر اتوماتیک شیشه جلو و صندلی های شیشه ای جلو و عقب از دیگر مشخصات استاندارد این وسیله نقلیه هستند.

هیوندا

بررسی خودرو
پژو پارس با وزن نسبتاً زیادی که دارد برای رانندگی در خارج از شهر و روی کفی بسیار راحت و ایمن است. چسبندگی پژو پارس به جاده حتی با سرعت زیاد نمونه ای از خودروهای داخلی است. با این حال تعلیق در کلیه خودروهای داخلی از کیفیت پایین برخوردار است ، با این حال باید توجه داشت که هیچگونه کاستی جدی در سیستم تعلیق این خودرو مشاهده نشده است. شتاب حتی در سرعتهای بالاتر از 100 کیلومتر در ساعت با اندکی اشاره به پدال بسیار قابل توجه است و موتور این خودرو با ظرفیت 1800 متر مکعب است. به سبقت گرفتن و حتی ورزش کردن اجازه می دهد.
برخی معتقدند نگاه ورنا در مقایسه با سایر اتومبیل ها چندان جذاب نیست ، اما این ماشین در بین رانندگان حرفه ای جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و باعث شده است که ورنا به یک ماشین کوچک جذاب تبدیل شود. عملکرد حیرت انگیز گیربکس دستی خودرو یکی از مهمترین تغییرات در دیفرانسیل ورنا است. این تغییر همچنین هیجان را برانگیخت.
گیربکس و کلاچ به خوبی با موتور مخلوط می شوند و به این ترتیب دنده ها را قادر می سازد موتور را به راحتی درگیر کنند. در مورد گیربکس اتوماتیک ، وضعیت در مقایسه با گیربکس دستی این خودرو خیلی خوب نیست و کاربران رضایت خاصی از انتقال نیرو در گیربکس اتوماتیک ابراز نکردند. یکی از نقاط ضعف ورنا ، برعکس است. علاوه بر سر و صدای کم هنگام شتاب ، ورنا در موارد دیگر یک ماشین آرام است.
امتیاز ایمنی
پژو پارس سال مجهز به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم ترمز جلو دیسک دارای سیستم خنک کننده است و ترمز عقب آن کاسه ای است. استفاده از ترمزهای ضد قفل ABS و EBD (چهار کانال) نیز باعث شده تا این وسیله نقلیه نسبتاً سنگین کنترل شود.
تجهیزات ایمنی ورنا شامل دو کیسه هوا سرنشین جلو ، ترمز ضد قفل ABS و پیشرانهای کمربند ایمنی است.
یکی از تصمیمات جالبی که هنگام خرید خودرو می توانید در نظر بگیرید مقایسه اتومبیل های همان کلاس و قیمت است. آنها قدردانی می شوند؛ آماده بودن. انتخاب باشماست.