سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین نسخه HR-V مجهز به موتور بنزینی

داشبورد دارای صفحه لمسی 5 اینچی است که تقریباً در تمامی نسخه ها موجود است و به HR-V ظاهری مدرن می بخشد. محل قرارگیری این صفحه نمایش نه تنها به راننده نزدیک است ، که حتی در وسط قرار ندارد و معمولاً یک سرنشین جانبی است. طراحان هوندا تصمیم گرفتند مجرای تهویه مطبوع را در نزدیکی فرمان قرار دهند و به راننده اجازه می دهد از صفحه نمایش در کنار راننده استفاده کند ، که به نظر عجیب است و برای رانندگان کم بینا مشکلی ایجاد می کند. اما با استفاده از دکمه های روی فرمان ، می توانید آن را تا حدی کنترل کنید. یکی دیگر از ویژگی های عجیب داشبورد HR-V در اتومبیل های مدرن ، عرض زیاد مجرای سمت راست است که با کمک سه اهرم مینیاتوری ، زاویه را تغییر می دهد.
دسته HR-V دقیقاً بالای CR-V نصب شده است که کاربرد آن را ساده تر می کند. هیچ نمای زاویه ای از فرمان وجود ندارد ، و دست های سنتی می توانند گشتاور و سرعت موتور را نشان دهند. در سمت راست پنل ، از یک صفحه گرد کوچک برای اطلاع رسانی در مورد مسائل فنی مانند مصرف سوخت استفاده می شود. شکل کلی این بخش استوانه ای است؛ اما به جای فلز براق ، شیشه ای در اطراف آن دیده می شود که باعث افزایش جذابیت این قسمت در شب و هنگامی که فلش ها و اعداد روی تابلو روشن می شوند.
HR-V از نظر فضای مسافر از امتیاز بسیار خوبی برخوردار است. از آنجایی که افراد قد بلند در ردیف جلو کاملاً راحت خواهند بود و در ردیف عقب به دلیل فاصله بین محورهای بلند ، اتاق زانو بسیار خوبی خواهند داشت. نقطه ضعف کابین HR-V ، ارتفاع نسبتاً کوچک سقف است که باعث ناراحتی مسافران با ارتفاع بیش از 1.80 متر می شود.
نکته بسیار جالب در طراحی داخلی هوندا HR-V امکان تاشو صندلی عقب در دو جهت است. این صندلی ها نه تنها به جلو کج می شوند تا بتوانند تنه بزرگتر شوند. همچنین می توان از اتاق نشیمن عکاسی کرد به گونه ای که اشیاء تا 1.42 متر ارتفاع را می توان در کف اتاق قرار داد. هوندا این ابتکار طراحی را صندلی های جادویی نامید.
به طور کلی می توان به طراحی و راحتی فضای داخلی Honda HR-V اشاره کرد. زیرا متعلق به کلاس کراس اوورهای کوچک است و امکان محصولی لوکس را ارائه نمی دهد. مواد استفاده شده در صندلی ها و داشبورد یک خودرو نسبتاً ارزان هستند. اما آنها با ترکیبی جذاب و البته مدرنیستی نشان داده می شوند که افراد مختلف می توانند آن را بپذیرند یا از آن متنفر باشند. طراحی و اندازه پنجره اتومبیل به این معنی است که راننده و سایر سرنشینان از نمای خوبی برخوردار هستند و چمدان 448 لیتری HR-V را برای سفرهای خانوادگی انتخاب خوبی می کند. از طرف دیگر ، با قرار دادن صندلی ها به جلو ، می توانید از فضای 1585 لیتری برای جابجایی بار استفاده کنید که این یک ویژگی بسیار خوب است.
نیروهای رانندگی و فنی
Honda HR-V در سه انتقال از جمله دو مدل بنزینی و یک نسخه دیزل موجود است. هیچ کلمه هیبرید یا تمام الکتریکی HR-V وجود ندارد. اما این امیدواری وجود دارد که در آینده نزدیک مدلهای توربو با مصرف انرژی بالا و مصرف انرژی پایین ارائه شود ، به طوری که HR-V مانند برادر بزرگتر خود CR-V از بهترین واحد های قدرت جهان در کلاس خود بهره مند خواهد شد.

اچ آر_وی

ارزان ترین نسخه HR-V مجهز به موتور بنزینی 1.5 لیتری است که دارای قدرت 130 اسب بخار است. و 155 نیوتن متر گشتاور. حداکثر گشتاور در 4500 دور در دقیقه می رسد و رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت در 10 ثانیه امکان پذیر است. حداکثر سرعت این نسخه HR-V تقریباً 200 کیلومتر در ساعت است. متوسط ??مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 5.5 لیتر تخمین زده می شود. حداکثر مصرف سوخت در این مدل 7 لیتر در 100 کیلومتر و حداقل در سرعت ثابت در بزرگراه است؛ 4.8 لیتر در 100 کیلومتر. هوندا HR-V با موتور 1.5 لیتری همراه با جعبه دنده دستی شش سرعته یا CVT و همچنین درایو جلوی جلو یا موتورهای دوگانه است.
موتور بنزینی دیگر HR-V دارای ظرفیت 1.8 لیتر و توان 141 اسب بخار است. گشتاور این خودرو 174 نیوتن متر است که با دور موتور 4300 دور در دقیقه بدست می آید و رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 9 ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت HR-V با موتور 1.8 لیتری 190 کیلومتر در ساعت و متوسط ??مصرف سوخت 8 لیتر در 100 کیلومتر است. این خودرو 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین در مناطق شهری مصرف می کند و با سرعت ثابت بزرگراه به 7/5 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد. برای این مدل ، یک انتخاب بین جعبه دنده 6 سرعته مکانیکی و متغیر نیز وجود دارد. دو نسخه دیفرانسیل نیز برای خرید در دسترس است.
البته مدل دیزل HR-V وارد ایران نخواهد شد؛ با این وجود ویژگی های اصلی 1.6 لیتری و 120 اسب بخار است که از نظر سرعت و شتاب قابل مقایسه با مدل بنزینی 1.5 لیتری است. مزیت بزرگ این خودرو میانگین مصرف سوخت 3.3 لیتر دیزل استاندارد اروپایی در هر 100 کیلومتر است که نسبت به مدل بنزین حدود 30 درصد کمتر از آلودگی است و همین قیمت برای محیط بانان بسیار جذاب خواهد بود.
کراس اوور HR-V در ایالات متحده و کانادا فقط 1.8 لیتر قیمت دارد و با نسخه 1.5 لیتری قابل خریداری نیست. از آنجا که مدل 1.8 لیتری در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورهای اروپایی در دسترس نیست ، می توانید مطمئن باشید که HR-V وارداتی به ایران استراتژی اروپایی هوندا را دنبال می کند و فقط با نسخه 5 لیتری قابل استفاده است. خرید
گزینه ها و فرصت ها
چهار سطح گزینه برای هوندا HR-V تعریف شده است که در نسخه های EX ، SE ، S و Navi در دسترس هستند. یکی از جنبه های مثبت این خودرو این است که در ارزان ترین مدل از عملکردهای متنوعی نسبتاً خوبی برخوردار است ، که خریدار مدل S را بسیار رضایت بخش می دهد.
گزینه هایی مانند صفحه نمایش 5 اینچی ، پخش کننده چند رسانه ای سرگرمی با خروجی بلندگو 4،160 واتی ، اتصال به اینترنت ، پیش بینی هوا و هشدار می تواند از طریق بلوتوث و USB در مدل S به تلفن هوشمند متصل شود. اما در این مدل نمی توانید از پیمایش ماهواره ای و رایانه ای روی صفحه استفاده کنید. این خودرو مجهز به کروز کنترل هوشمند و ترمز اضطراری است که در نسخه اصلی یک کراس اوور کوچک کمتر رایج است. مدل S دارای چرخ های اسپرت 16 اینچی است و با لاستیک های پهن 215 میلی متر در دسترس است.
مدل SE هوندا HRV دارای دوربین عقب و سنسور پارکینگ است که برای یک خودروی با این اندازه بسیار مهم است. صفحه نمایش این مدل 8 اینچ است و به کمک نرم افزار هوندا کانکت باعث بهبود کیفیت سرگرمی مسافران و بلندگوهای 180 واتی می شود. این مدل به طور پیش فرض ناوبری ماهواره ای ندارد و در نسخه Navi دارای روتر و رایانه ای روی صفحه است. رینگ های SE دارای 17 اینچ و لاستیک 215 میلی متر عرض هستند ، اما گاوچران کمی کوچکتر از مدل S است.