سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فولکس واگن تیگوان در ایالات متحده

داخلی و داخلی
در ورودی فولکس واگن Tiguan ظاهری مدرن وجود دارد که پر از فناوری است و بسیار اسپرت به نظر می رسد. مدل های Tiguan با داشبورد دو رنگ جذاب تر می شوند که احتمالاً در نسخه های گران تر با پارامترهای بالاتر نیز در دسترس خواهند بود. حتی ارزان ترین مدل تیگوان دارای صفحه نمایش 5 اینچی و قابلیت پخش چندرسانه ای است. اما پنل پشت فرمان یک مدل ساده ، راحت و سنتی خواهد بود. استفاده از صفحه نمایش 12.3 اینچی گسترده برای تعیین سرعت موتور ، سرعت آنی و سایر اطلاعات فنی پشت چرخ گزینه ای انتخابی است. در عین حال ، صفحه لمسی بین داشبورد نیز می تواند یک مدل 8 اینچی باشد.
طراحی نسل جدید تیگوان تقریباً 3 سانتی متر فضای بیشتری را برای مسافران عقب فراهم می کند ، که برای افزایش راحتی محفظه مسافر بسیار مهم است. این خودرو جادار است و فضای داخلی آن ، از لبه درب تا قسمت عقب صندلی عقب ، حدود 47 سانتی متر است که به نظر ایده آل است. هنگامی که صندلی های ردیف دوم از بین می روند ، طول اجسام حامل ببر به 150 سانتی متر افزایش می یابد حجم مفید جعبه 615 لیتر تخمین زده می شود ، و هنگامی که صندلی ها برابر می شوند ، به 1655 لیتر می رسد.
قسمت مربوط به نمایشگر اصلی و مجرای تهویه هوا کاملاً افقی نیست. این بخش کمی با دیگر مؤلفه های داشبورد آشنا است. در حالی که حالت خواب آلود و متمایز از سایر طراحی های رایج خودروهای مدرن دارد. نوار کروم وسواس زیادی در کابین تیگوان ، اطراف مجاری هوا ، فرمان ، کلیدهای صفحه نمایش و دستگیره ها به کار می رود. حتی دسته داخلی فلزی و براق است ، در حالی که اثاثه یا لوازم داخلی چرمی مصنوعی ، با هماهنگی با صندلی ها ، ارزش طراحی داخلی تیگوان را در قسمت های مختلف خودرو نشان می دهد.
نیروهای رانندگی و فنی
طبق معمول محصولات فولکس واگن ، طیف گسترده ای از موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی برای هر مدل قابل سفارش است. تیگوان همچنین با هشت انتقال مختلف ارائه می شود که باعث افزایش انتخاب علاقه مندان به بازار جهانی می شود. با توجه به استاندارد نه چندان مناسب ایرانی برای سوخت دیزل و عدم اطمینان از بازار خودروهای دیزلی در کشور ، ما مدل های بنزینی تیگوان را از جمله 4 نسخه از سری TSI در نظر خواهیم گرفت. دیفرانسیل جلو یا درایو چهار چرخ برای همه مدل های تیگوان با گیربکس های مختلف در دسترس است. گیربکس دستی شش سرعته ، گیربکس اتوماتیک شش سرعته و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته در مدلهای مختلف موتور موجود است.
ارزان ترین مدل تیگوان در بازار اروپا به موتور 1.4 لیتری 125 اسب بخاری توربوشارژ مجهز شده است با گشتاور 200 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه. با این حال ، این ارقام برای خودرویی با وزن 1500 کیلوگرم (با یک گیربکس دیفرانسیل و دستی) چندان جذاب به نظر نمی رسند. اما خیلی سریع شتاب می یابد و در 10.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو با کد 1.4TSi BMT 125 S 5dr حدود 190 کیلومتر در ساعت است. در این حالت میانگین مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 6 لیتر خواهد بود. میزان مصرف این نسخه از تیگوان با سرعت ثابت بزرگراه 5.3 لیتر در 100 کیلومتر و 7.5 لیتر در 100 کیلومتر در مناطق شهری تخمین زده می شود.
شاهکار فولکس واگن با نسخه دیگری از تیگوان با موتور 1.4 لیتری ادامه دارد. با بهینه سازی سیستم توربو ، 1.4TSi BMT 150 S 5dr 150 اسب بخار تولید می کند. و 250 نیوتن متر گشتاور در 1500 دور در دقیقه ، که برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت در حدود 9 ثانیه کافی است. حداکثر سرعت این مدل 200 کیلومتر در ساعت است و میانگین مصرف سوخت 5.8 لیتر در 100 کیلومتر را فراهم می کند. حداکثر مصرف سوخت این خودرو 8.5 لیتر در 100 کیلومتر است. در عین حال ، می تواند بنزین را با سرعت ثابت در حدود 5 لیتر در 100 کیلومتر مصرف کند. این مدل تیگوان در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار است و می توان با طیف گسترده ای از گزینه های فنی از قبیل گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک به همراه سیستم دوتایی مدرن فولکس واگن به نام 4MOTION خریداری کرد.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان در ایالات متحده با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با انترولر تولید می شود که 185 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 400 نیوتن متر در 1900 دور در دقیقه. این خودرو به 2.0TSi BMT 150 SEL 5dr معروف است و در کلیه مدلهای دارای گیربکس اتوماتیک 8 سرعته در دسترس است. بسته به سطح گزینه ها و وزن خالص ، این خودرو حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت را در 8-8.5 ثانیه توسعه می دهد. متوسط ??مصرف سوخت برای یک لیوان تیگوان 2 5/7 لیتر در 100 کیلومتر است که در مناطق شهری 6.5 لیتر در 100 کیلومتر و در بزرگراه 5 لیتر در 100 کیلومتر است.
قدرتمندترین مدل تیگوان که به دلیل قیمت بالا و شرایط فنی ویژه در اکثر مناطق جهان عرضه نمی شود ، دارای موتور 2 لیتری با 220 اسب بخار است. گشتاور این مدل 350 نیوتن متر است و با دور موتور 1.500 دور در دقیقه بدست می آید. این نسخه تیگوان که با نام الحاقی آل اسپیس نیز شناخته می شود ، می تواند در 6.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد و به حداکثر سرعت 220 کیلومتر در ساعت برسد.عرفی متوسط ??مصرف سوخت این خودرو کمتر از 8 لیتر در 100 کیلومتر است و تنها با 7 فروخته می شود. انتقال اتوماتیک مرحله ای و سیستم دیفرانسیل دوگانه هوشمند 4MOTION.
گزینه های سلامتی و امکانات داخلی
گزینه های مختلفی از تجهیزات مختلف فنی و تصویری برای یک مشتری تیگوان در بازار جهانی وجود دارد. در مرحله اول ، 14 رنگ مختلف برای بدن در دسترس است. در عین حال ، ترکیب رنگ پانل ابزار و صندلی ها دارای 9 حالت مختلف است. هفت مدل حلقه اسپرت برای تیگوآن وجود دارد که اندازه آنها از 17 تا 20 اینچ است.
ارزان ترین نسخه تیگوان با پسوند S شناخته شده است و دارای صفحه نمایش 8 اینچی و چرخ های اسپرت 17 اینچی از سال 2017 است. صندلی های این مدل از چرم مصنوعی ساخته شده و به یک رنگ مشکی تک ساخته شده است که با داشبورد هماهنگی دارد. یک سیستم رادیویی پیشرفته فولکس واگن به نام DAB ، ناوبری ماهواره ای ، یک دستگاه پخش سی دی ، امکان اتصال حافظه خارجی از طریق پورت USB و کارت خوان SD ، پخش موسیقی و اتصال به تلفن هوشمند از طریق بلوتوث ، دریافت پیام کوتاه و نمایشگر از ویژگی های استاندارد است. این تیگوان است.
در بالای مدل S می توانید نسخه SE را خریداری کنید که علاوه بر گزینه های استاندارد دارای فرمان چرمی ، چرخ های آلومینیومی 18 اینچی ، کروز کنترل هوشمند ، فرمان قدرتمند و تهویه مطبوع سه طرفه نیز می باشد. شما می توانید تیگوان SE را با سیستم ناوبری پیشرفته فولکس واگن سفارش دهید که همراه با نرم افزار کار -نت است. علاوه بر ناوبری عالی و راننده ، این گزینه اطلاعات هواشناسی و مقررات راهنمایی و رانندگی محلی ، از جمله بهترین مکان برای سوخت گیری و پارک کردن ماشین شما را ارائه می دهد.
مدل دیگر تیگوان با گزینه های بسیاری SEL نام دارد. تمام صندلی های جلو این اتومبیل برقی و قابل تنظیم در 14 موقعیت است. به طوری که حتی می توان با عرض زانو تغییر کرد. در ردیف جلو یک بخاری و یک فرمان چرمی وجود دارد. اگرچه می توانید ماساژور را برای صندلی ها سفارش دهید. یک سانروف برقی تمام سقف این مدل را پوشش می دهد و نورپردازی داخلی نرم توسط LED های داخل کابین تأمین می شود. این نسخه همچنین دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی در پشت فرمان است که از سیستم اکتیو اینفو دیسپلی حتی برای راه اندازی نقشه های ماهواره ای و مسیر نیز استفاده می کند. فناوری نمایشگر سر مجهز به چراغهای تمام LED در جلو ، پشت و روز و همچنین رینگ های اسپرت 19 اینچی طیف نسبتاً کاملی از گزینه های تیگوان را ارائه می دهد.
سطح بالاتری از گزینه های تیگوان را می توان در مدل R-لاین مشاهده کرد که علاوه بر عملکرد سایر مدل ها ، از لحاظ بصری نیز متفاوت است. این خودرو به دلیل داشتن سپر اسپرت و کاملاً متفاوت شناخته شده است که مجهز به رینگ های اسپرت 20 اینچی و R-لاین در شیشه جلو اتومبیل است. لوگوی اختصاصی این نسخه را می توان در قسمت های مختلف تیگوان ، به ویژه در پشت صندلی ها و صندلی ها مشاهده کرد. کیفیت و چرم اصل - گزینه اصلی لوکس برای کابین تیگوان R-لاین .