سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کلی پژو 207

در این مقاله ، peugeot 207 را با اتوماتیک و سایپا سریع مقایسه می کنیم. دو خودرو با نام تجاری ایران خودرو و سایپا فروخته می شوند. البته هیچ یک از این دو خودرو کاملاً داخلی نیستند ، اما از این نظر می توانیم کوییک را به عنوان یک اتومبیل مستقل تر در نظر بگیریم. در ابتدا سایپا کوییک را به عنوان نماینده ملی کلاس کراس اوور معرفی کرد ، اما به سختی می توانیم آن را به دسته مینی کراس اوور نسبت دهیم. در این مقاله می توانید peugeot 207 و سایپا سریع اتوماتیک را با ما مقایسه کرده و با در نظر گرفتن جداگانه ، قیمت خرید این دو خودرو را مقایسه کنید.
بررسی کلی پژو 207
یک اتومبیل سریع در گروه محصولات سایپا ارائه می شود تا کراس اوور اسپرت از قابلیت های قابل توجهی برخوردار باشد. البته ویژگی های این خودرو واقعاً توجه را جلب می کند و در واقع ویژگی های این خودرو (حداقل در کشور ما) به اندازه یک خودرو با قیمت اقتصادی خوب نیست. مدتی است که ما توانسته ایم این خودرو را تولید کنیم و هنوز نمی توانیم بگوییم محبوبیت کلی این خودرو رضایت بخش خواهد بود یا خیر.

"جعبه فرمان 207"

جعبه فرمان 207 با مدل اره ای یا ساچمه ای بیشتر در خودرو های سبک استفاده میشود.
پژو 207 در حقیقت به عنوان فیس لیفت برای 206 ارائه شده است .البته تغییرات در این خودرو نسبت به نسل قبلی اندک است ، اما این تغییرات باعث شده این ماشین بسیار جذاب تر شود. در عین حال ، نباید فراموش کنیم که پژو 207 دستخوش تغییرات فنی اساسی شده است. در زیر به این مشخصات اشاره می کنیم.
پژو 207 را با اسلحه زیر ماشین و سایپا سریع از نظر ظاهری مقایسه کنید

"چراغ 207"

چراغ 207 یکی از زیبا ترین چراغ های موجود در بازار ایران است.
البته ویژگی های ظاهری خیلی تعیین کننده نیستند و کاملاً سلیقه ای دارند ، اما بگذارید کمی در مورد تفاوت های ظاهری این دو خودرو صحبت کنیم.
کوییک با طراحی پژو 207 کمی متفاوت است. بدنه بلندتر از کوییک بهتر است و بدنه جمع و جور با آیرودینامیک بهتر از پژو 207 بهتر است.
در طراحی عقب ، 207 تفاوت چندانی با 206 ندارد. برخی نسبت به تغییرات جزئی در زشت بودن عقب خودرو تفاوت دارند ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این خودرو با تغییراتی در ظاهر روز پیش رفته است. در قسمت عقب خودرو سریع ، طراحی پیشرفته خودروی تیبا را داریم. چراغهای روشنایی این خودرو بسیار عالی به نظر می رسند ، اما برخی فکر می کنند چراغهای روشنایی پس از BMW مدل می شوند.

"چراغ 207 جدید"

چراغ 207 جدید نیز زیبایی خودرو را بیشتر میکند و خود این چراغ نیز زیبا است.
اما در قسمت جلویی ، به نظر می رسد پژو 207 در سایپا سریع با چراغ جلوی زیبا و طراحی شیشه جلوی آن ، صدرنشینی کرده است. البته طراحی جلوی سریع سریع را نمی توان بد نامید ، اما برتری پژو 207 نسبت به جلوی خودرو کاملاً مشهود است.
به طور کلی ، طراحی هر دو خودرو نمونه ای از طراحی مدرن و زیبا است. بدیهی است که هر دو خودرو انتقادات زیادی دارند.

فضای داخلی دو خودرو
ما قضیه مقایسه ظاهر دو اتومبیل را با مقایسه طراحی داخلی دو خودرو می بندیم. در این رقابت از پژو 207 پیشی می گیرد .البته این دو خودرو از نظر قیمت متفاوت هستند اما طراحی داخلی 207 به دلیل چیدمان صحیح عناصر موجود در کابین و کیفیت مواد مورد استفاده بهتر است.
دلیل برتری مطمئناً پیروزی قاطع پژو 207 است و این دلیل بر طراحی نامناسب داخلی سریع نیست. به لطف ابزارهای به کار رفته در کوییک ، ??فضای داخلی این خودرو نیز مارک خوبی به این خودرو می بخشد. به طور کلی ، طراحی داخلی هر دو خودرو قابل قبول است.

پژو 207

مقایسه مشخصات فنی پژو 207 اتوماتیک و سایپا سریع
از لحاظ کشش و مشخصات فنی ، پژو 207 نسبت به سایپا سریع از مزیت کمی برخوردار است ، اما این مزیت به دلیل برچسب های مختلف قیمت دو خودرو طبیعی است. پژو 207 به موتور 1.6 لیتری مجهز است و کوییک به موتور 1.5 لیتری مجهز شده است. حداکثر توان پژو 207 برابر با 105 اسب بخار و در مورد کوییک 87 اسب بخار است. گشتاور 142 نیوتن متر برای پژو 207 و گشتاور 128 نیوتن متر برای سریع.
به طور کلی ، شتاب پژو 207 و سریع تفاوت چندانی با هم ندارند. این در پژو 207 در حدود 12.5 ثانیه و در سرعت سریع حدود 13.5 ثانیه است. تفاوت زیادی در حداکثر سرعت وجود ندارد. پژو دارای حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت است.
هر دو اتومبیل از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند.
آلودگی و مصرف سوخت
اما در مورد آلودگی و مصرف سوخت ، به نظر می رسد این یک مزیت کوچک نسبت به محصولات سایپا محسوب می شود. هر دو خودرو مطابق با استاندارد انتشار یورو 4 هستند ، اما کوییک همچنین می تواند به یورو 5 تغییر کند. کل مصرف سوخت پژو 207 حدود 6.9 لیتر در صد کیلومتر و با سریع - حدود 6.8 لیتر در صد کیلومتر است.
مقایسه عملکردهای پژو 207 و سریع
وقت آن است که ویژگی های این دو خودرو را کشف کنیم. از این نظر ، سایپا سریع نسبت به قیمت دو خودرو از مزیت قابل توجهی برخوردار است. البته ویژگی های سریع به اندازه برچسب قیمت عالی نیستند و موارد دیگر به وجود آمده اند. البته ما با ویژگی های مهم پژو 207 نیز روبرو شدیم و این خودرو در این زمینه نقص جدی ندارد.
با توجه به نوسانات قیمت خودرو ، اختلاف قیمت بین این دو خودرو احتمالاً از ده میلیون تجاوز نمی کند. به نظر ما به دلیل اختلاف قیمت بین این دو اتومبیل ، برتری نسبی پژو 207 در حالت اتوماتیک توجیه شده است ، اما از بعضی جهات سایپا سریع نیز مزایای آن را داشت. بنابراین انتخاب و تصمیم نهایی به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی و نیازهای شخصی از نظر طراحی و تجهیزات و البته بودجه بستگی دارد. امیدواریم بررسی خوبی برای شما ارائه دهیم و با این بررسی ما به شما در انتخاب بهترین انتخاب کمک کرده ایم. به ما اطلاع دهید که درباره این دو اتومبیل چه فکر می کنید.