سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات خودرو نیسان جوک

مجهزترین نسخه nissan juke در کشور ما که نسبت به سایر مدل ها کشش قوی تری دارد و البته با تفاوت نسبتاً زیادی در قیمت ارائه می شود ، اسپرت نامیده می شود. از نظر راحتی مدل اسپرت شبیه به پلاتین است ، اما علاوه بر دو مدل دیفرانسیل ، به رینگ های اسپرت 18 اینچی مجهز است ، در حالی که سایر مدل های جوک به رینگ های 17 اینچی مجهز هستند.
تست های ایمنی و تصادف
به طور طبیعی ، محصولی که برای تسخیر بازارهای اروپا طراحی شده است ، با موفقیت آزمایش های صندوق ایمنی رسمی قاره (Euro NCAP) را پشت سر گذاشته و از این نظر قابل اعتماد خواهد بود. وجود چهار کیسه هوا سرنشین جلو و جانبی و همچنین دو کیسه هوا با پرده ، ایمنی نسبتاً خوبی را برای جوک ایجاد می کند. با این وجود کیسه هوا ندارد. استقامت بدنه نیز در برابر حوادث مناطق مختلف بسیار مناسب است و گزینه های ایمنی به ویژه در نسخه های پلاتین و اسپرت با رادار 360 درجه و هشدار برخورد ، رضایت بخش هستند.
در تست تصادف E NCAP که بخشی از آن را می توانید در فیلم بالا مشاهده کنید ، نیسان جوک 5 ستاره ایمنی (امتیاز کامل) دریافت کرده است که جزئیات آن به شرح زیر است:
• ایمنی مسافر در بزرگسالان: 87?
• ایمنی برای جوانان و کودکان: 81?
• ایمنی عابر پیاده: 41?
• سیستم های کمک به رانندگان: 71?
تجربه رانندگی
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، صندلی راننده و سرنشین جلو در nissan juke به دلیل اندازه مناسب کابین کاملاً رضایت بخش است. شیشه جلو بزرگ است و دید بسیار خوبی را برای راننده فراهم می کند. شتاب و انتقال حتی در مدل 117 اسب بخار ، نیازهای روزمره را برآورده می کند و رانندگی صاف و آرام را با گیربکس CVT فراهم می کند. پارکینگ اتومبیل با توجه به طراحی قسمت های عقب و اندازه های کوچک شیشه در این بخش ، بدون استفاده از دوربین پارکینگ و نمایشگر اصلی بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل از سال 2015 همه مدل های شوخی با این گزینه ارائه می شوند.
کسانی که مدت طولانی از این ماشین استفاده می کردند ، با وجود این که این مانور در شرایط شهری بسیار عالی توصیف می شد ، از تردد در بزرگراه و ناگهانی بیش از حد تمایل به لغزش ابراز نارضایتی کردند. با این حال ، چسبندگی خودرو به سطح جاده خیلی خوب توصیف شده است. فرمان برق معمولاً سریع است و باید با سرعت بسیار زیادی از آن استفاده کرد. شعاع چرخشی کوتاه 11 متر برای وسایل نقلیه با این اندازه ایده آل است و به طور کلی فرمان خوبی را برای سرعت های پایین ارائه می دهد. از نظر لذت رانندگی و استفاده شخصی در شهر یا سفرهای طولانی ، معمولاً می توانید نتیجه بسیار خوبی را به نیسان جوک بدهید.
کسانی که یک مدل توربوشارژ 190 اسب بخاری تولید کرده اند ، مصرف سوخت بالاتری را تجربه می کنند ، حدود 10 لیتر ، گرچه هزینه بیشتری دارند و البته شتاب بهتری دارند ، که با اطلاعات موجود در بروشور خودرو متفاوت است و ممکن است با بنزین اشتباه پر شود. . داخل انداخت با این وجود وجود یک خودرو با یک سیستم دیفرانسیل دوگانه ثابت باعث افزایش مصرف سوخت می شود.
استفاده از سیستم ناوبری و صفحه نمایش 5.8 اینچی نسبتاً ساده است و بسیار پیچیده نیست. بسیاری از کارکردهای فنی خودرو از جمله انتخاب حالت رانندگی نیز از طریق همین نمایشگر انجام می شود که به دلیل فاصله تا فرمان ممکن است راننده را منحرف کند.

نیسان جوک
تبدیل شدن به. کیفیت
صدای سیستم صدای خوب
و با قدرت 290 وات و با
ساب ووفر عقب و 7 بلندگو راکفورد فوسگیت پاسخگوی نیاز مسافران است.

به دلیل کمبود جا در ردیف دوم ، این ماشین برای خانواده های دارای فرزندان بزرگتر توصیه نمی شود و سفر طولانی 4 سرنشین با نیسان جوک چندان خوشایند نخواهد بود. اگرچه نیسان ادعا می کند که این اتومبیل می تواند 5 مسافر را در خود جای دهد ، اما بهتر است آنها را 4 نفر در نظر بگیریم و البته برای استفاده طولانی مدت از 2 بزرگسال برنامه ریزی کنید. شتاب و راحتی خودرو و همچنین اندازه مناسب بدنه آن و همچنین مصرف سوخت نسبتاً کم آن را برای رانندگی در شهر ایده آل کرده است ، اما سر و صدای موتور در کابین تا حدی شنیدنی است و از درجه حرارت بالایی برای عایق بندی درایو نمی باشد.
فراموش نکنیم که این خودرو قیمت نسبتاً بالایی دارد و مدل اسپرت آن در کشور ما بسیار گران است. نسخه اسپرت نیسان جوک اگرچه قدرتمند و با دیفرانسیل مضاعف است اما می تواند راحتی و هزینه کمتری را به ارمغان آورد؛ از آنجا که محققان ادعا می کنند سر و صدای بیشتری در کابین وجود دارد و کسی بعید است که نیسان جوک را برای استفاده حرفه ای در جاده های خشن و خارج از جاده خریداری کند ، وجود یک دیفرانسیل دو طرفه توجیه نخواهد شد.
 شرایط خرید
در حال حاضر ، هر سه مدل جوک (اسکایپ ، پلاتین و اسپرت) در یک نمایندگی مجاز نیسان ثبت شده اند. برای مدل اسکایپ پک با گزینه های ذکر شده در بالا مبلغ 127 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که طی 30 روز کاری تحویل داده می شود ، از جمله کلیه هزینه های شماره گذاری ، مالیات بر ارزش افزوده و بیمه مسئولیت. یک نسخه پلاتینیوم با همان شرایط 145 میلیون تومان قیمت دارد که در حال حاضر فقط در مدت 60 روز به عنوان تحویل ثبت می شود. مدل کامل گزینه نیسان جوک و توربو نیز برای 172 میلیون نفر به فروش می رسد. نیسان جوک هنوز شرایط اقساطی را اعلام نکرده است.
رقبای نیسان جوک در ایران
اگر بخواهیم 130 میلیون تومان به قیمت نیسان جوک پیدا کنیم و آنها را کراس اوور بدانیم ، رقبا در بازار خودروهای با صفر کیلومتر صفر وجود نخواهد داشت ، زیرا مدلهای کره‌ای گرانتر هستند و مدلهای چینی بسیار ارزانتر هستند. اما اگر نگاهی منطقی به نیسان جوک بیندازیم ، باید آن را صرفاً به عنوان یک هاچ بک پر مصرف از یک برند ارزشمند در نظر بگیریم. حضور این خودرو برای افرادی که می خواهند محصولات نیسان را با استاندارد جهانی و با قیمت نسبتاً بالایی خریداری کنند ، توجیه می شود و از یک سواری خوب و اسپرت با ایمنی بالا لذت می برند. البته فقط معدود افرادی که نسخه 172 میلیون تومانی را منتشر کرده اند و یا هزینه آن را پرداخت می کنند ، چنین استدلالی را به نفع نیسان جوک دارند ، زیرا با پرداخت 180 میلیون تومانی می توانند خودرویی مانند هیوندای جدید توسان صفر کیلومتر خریداری کنند.
رقبای اصلی نیسان جوک در بازه قیمتی 130 میلیون تومانی میتسوبیشی ASX ، سوزوکی گراند ویتارا و رنو کپچر هستند. علیرغم اینکه ASX مورد استقبال خوبی از ASX قرار نگرفته است ، اما جایگاه خود را در بازار ایران با قیمتی در حدود 110 میلیون نفر پیدا کرد و در مقایسه با یک سکوی مشترک با نیسان جوک و قابلیت های فنی مشابه ، تفاوت قابل توجهی در قیمت دارد. گرچه سوزوکی گرند ویتارا چهره های قدیمی و منسوخی دارد ، با این که در سال های اخیر موفق شده و به اعتماد عمومی در حرکت و فضا اعتماد پیدا کرده ، رقیب سرسختی خواهد بود. سالن از او برتر است. از طرف دیگر ، در بازار رده دوم ، هیوندای توسان 2013 و کیا اسپورتیج با مسافت پیموده شده در حدود 50،000 کیلومتر ، با قیمتی در حدود 130 میلیون تومان به فروش می رسند.