سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی دیگر از مضرات پژو 207

یکی دیگر از معایب پژو 207 فضای محدود برای مسافران است و فضای ارائه شده به راننده و مسافران کوچک و نامناسب خواهد بود. اگر راننده و سرنشین جلو حتی اندکی صندلی های خود را به عقب برگردانند ، پاهای صندلی برای مسافران عقب بسیار کوچک و آزار دهنده می شود. در حقیقت ، peugeot 207 برای جوانان مناسب است و در بهترین حالت فقط یک خانواده سه نفری در این ماشین محدود به فضا نخواهد بود.

"دینام 207"

در پشت دینام 207 چندین و ترمینال وجود دارد که وظایف متفاوتی بر عهده دارند.
یکی دیگر از مضرات پژو 207 صندلی های ماشین خشک به خصوص در ردیف عقب است. مصالح به کار رفته در ساخت این صندلی ها چندان مناسب نیستند و مشخص است که اصول ارگونومیک طراحی آنها نادیده گرفته شده و سفرهای طولانی می تواند مسافران را آزار دهد. علاوه بر این ، ارتفاع سقف در عقب خودرو به گونه‌ای نیست که فرد با متوسط ??قد بتواند در آن احساس راحتی کند.
این مشکل وقتی به اوج می رسد که می خواهیم پژو 207 را با ساندرو مقایسه کنیم. رنو ساندرو ، رقیب پژو 206 و peugeot 207 ، حتی در صندلی عقب نیز بهتر است.

"سپر 207"

سپر 207 همان قسمتی است که شکل خودرو را کامل میکند.
 طراحی پنل پژو 207 چندان خوشایند نیست ، اما می توان آن را در مقایسه با خودروهای همه رده ها قابل قبول دانست. ناگفته نماند که مصالح به کار رفته در داشبورد ، اسپیکر و جلوی پژو 207. کیفیت بسیار ضعیف و کیفیت ساخت پایین این خودرو شما را آزار می دهد. به زودی پس از خرید خودرو ، متوجه سر و صدا در خودرو خواهید شد.
در مقایسه با سایر محصولات ایرانی ، پژو 207 از نظر گزینه ها و ویژگی ها نسبتاً مقرون به صرفه است. لازم به ذکر است در صورت آسیب دیدن همین گزینه ها و ابزارها یا قطع کار آنها ، صاحبان خودرو دچار مشکلاتی خواهند شد زیرا شرکت خدمات پس از فروش به درستی از آنها پشتیبانی نمی کند.

"غربیلک فرمان 207"

در مدل جعبه فرمان ساچمه ای در انتهای میله غربیلک فرمان 207به جای دنده پینیون،یک دنده حلزونی یا مارپیچوجود دارد که یک دنده شانه ای روی آن نصب شده است.
مشکلات رایج پژو 207 در بخش آپشن شامل خرابی صفحه نمایش و خرابی سیستم کنترل کروز است.
تجربه رانندگی به خصوص برای مسافران پژو 207 را نمی توان یک تجربه رانندگی خوب در نظر گرفت. مسافران در صندلی عقب یک تجربه رانندگی بسیار خشک و ناراحت کننده را تجربه می کنند. البته این را بخاطر بسپار که وقتی ماشین شما آب می شود و فنرهای عقب فرسوده می شوند ، این مشکل کمی از بین می رود اما اگر ماشین شما صفر باشد می توانید به پشت ضربه سخت بزنید.
نرمی و خشکی سیستم تعلیق خودرو به دلیل مشکلات تایرهای ایرانی دو برابر شده است. خشک کردن خودرو و همچنین صدای زیاد در جاده مشکلی است که در مورد لاستیک های ایرانی ایجاد می کنید ، می توانید لاستیک های خارجی را جایگزین کنید تا وضعیت ماشین شما بهتر شود.
در سالهای اولیه حضور پژو 207 در بازار داخلی توجه بسیاری شد
خریداران ایرانی محصولات و گونه های پژو
تعداد بسیار کمی از هاچ بک های موجود در بازار کشور ، پژو 207 را بسیار پر فروش کرده است ، اما با گذشت زمان ، کاستی های این خودرو به همراه حضور رقبای قدرتمندی چون رنو ساندرو و برلیانس H320 ، بازار را برای رسیدن به آرامش خیلی زود کرد.

پژو 207

در حال حاضر ، قیمت بسیار بالای این خودرو دلیل دیگری است که باعث می شود خریداران کمتر از این خودرو بخرند. در ضمن ، افرادی که به کیفیت طراحی و مارک تجاری اهمیت می دهند ، بیشتر به نور رنو ساندرو علاقه مند هستند ، در حالی که برخی دیگر برلیانس H320 را به جای پژو 207 ترجیح می دهند.
پژو 207؛ شعار یا واقعیت ؟! وقتی ایران خودرو عزیز این محصول را معرفی کرد ، این موضوع جنجالی بود. همانطور که می دانید ، این ماشین یک نوع آسانسور 206 مشهور است که توسط سایت برزیلی پژو ساخته شده و در جهان با عنوان +206 شناخته شده و ارائه شده است. دلیل راه اندازی این خودروساز با کد 207 کمی زشت است و ما را به یاد پژو فرانسوی با قطعات چینی می اندازد!
با این حال ، این محصول برای مدت کوتاهی (از سال 89 تا 91) در یک جاده خاص میهمان بود و تکرار طرح 206 و عطش بازار جدید هاچ بک ، توجه بسیاری از جامعه جوان را به خود جلب کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا درباره این خودرو نمای کلی را برای شما ارائه دهیم. در این متن از کد 207 نیز برای این خودرو استفاده می کنیم.
معرفی و ارزیابی کیفیت
پژو در سال 1810 توسط امیل پژو تأسیس شد و تولید اتومبیل را از کارخانه های قهوه و دوچرخه آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر یک شرکت تابعه گروه سیتروئن است و بخشی از سهام آن متعلق به دونگ فونگ چین است. این شرکت بارها ورشکسته شد ، اما با کمک دولت فرانسه ، سیتروئن و برخی مدلهای نجات مانند 206 ، ورشکستگی فرار کرد و به فعالیت خود ادامه داد. اگرچه امروزه محصولات آن با سطح جهانی مطابقت ندارد ، اما بسیاری از خودروهای با کیفیت بالا ، ارزان و اقتصادی تولید کرده و دارای یک گروه هدف خاص است. پژو 207i از موتور معروف 16 سیلندر 4 سیلندر 1.6 لیتری 4 سیلندر پژو با حجم دقیق 1.598 سی سی استفاده می کند. Cm ، قادر به توسعه قدرت 110 اسب بخار است در 5500 دور در دقیقه با استفاده از جعبه دنده دستی پنج سرعته یا گیربکس اتوماتیک چهار سرعته به چرخ ها منتقل می شود.
توسعه
نمای جانبی خودرو دقیقاً برابر با نمونه 206 است ، به جز اینکه دستگیره و کمربند به همان اندازه بدنه است و از رینگ آلومینیومی با 5 سوزن استفاده شده است. نمای جانبی کاملاً متعادل و منطقی است و پس از 13 سال طراحی (206) ، هنوز هم زیبا باقی مانده است.
طراحی عمودی ستون جلوی اتومبیل نمای جانبی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و اسپرت تر آن را ایجاد کرده است که این امر ورود و خروج سرنشینان عقب را دشوار می کند (اگرچه مدل SD این ستون مجبور به تغییر مجدد بود اما کارایی ندارد!).
در نمای عقب خودرو تغییر شکل داخلی چراغهای جلو و ضربه گیرهای جدید را در مقایسه با 206 مشاهده می کنیم. قرارگیری دو دریچه در سپر و گسترش درن در کنار اکثر سپرها با در نظر گرفتن زیبایی مربوطه دارای نمای عقب هستند. به خصوص با تغییر در طراحی جلویی ، نیاز به این سپر فله کاملاً قابل توجه است.