سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالبی در مورد زیبایی خودرو آلفا رومئو جولیتا

نمای عقب خودرو با نورهای روشن و جذاب است ، و توجه به جزئیات را می توان در سراسر بدن جولیت مشاهده کرد؛ تا آنجا که قدرت خروجی نیز از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. در داخل ، آلفا رومئو ژولیت 2017 به منظور الهام بخشیدن به یک حس ورزشی طراحی شده است. کیفیت مصالح به کار رفته در فضای داخلی ژولیت با توجه به قیمت مزیت دارد. با این حال ، در برخی موارد این می تواند بهتر باشد. بیشتر قسمتهای داشبورد جولیت از پلاستیک سخت ساخته شده است. اما این باعث نمی شود احساس کنید که از کیفیت پایین برخوردار هستید. نمایشگرهای کیلومتر شمار جولیت ، مانند اتومبیل های فراری ، به صورت عمودی قرار گرفته اند و آن را حتی اسپرت تر جلوه می دهند. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی قرار دارد که برای مدل های سفارشی 6.5 اینچ خواهد بود. کنترل های موجود در کنسول مرکزی به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل دسترسی باشند و می توانید از طریق نمایشگر وسط به سیستم سرگرمی خودرو دسترسی پیدا کنید.
طعم عالی برای طراحی فرمان جولیت در سال 2017 صرف شد. فرمان از ترکیبی از چرم با کیفیت بالا و آلومینیوم ساخته شده است. قسمت آلومینیومی شبیه به شکل مثلثی شیشه جلوی جولیت است. بر روی فرمان تعویض دنده ها ، عملکرد صوتی و پاسخ به تماس است. اگرچه تیم جولیت تنظیم می شود. اما افراد قدبلند در رانندگی این ایتالیایی اصلی مشکل خواهند داشت. زیرا ، مانند سایر اتومبیل های ایتالیایی ، جولیت برای افرادی که دارای بازوهای بلند و ارتفاع متوسط ??هستند مناسب تر است. پدالهای جولیت نیز از آلومینیوم ساخته شده و به راننده احساس خوبی می دهند. صندلی های ژولیت از چرم با کیفیت بالا ساخته شده اند و شکل صندلی ها به گونه ای است که راحتی شما را تضمین می کند و البته رضایت مسافران را نیز به همراه دارد. تا آنجا که جلوی یولیا انتظارات را برآورده می کند ، وضعیت صندلی عقب متفاوت است. صندلی مخصوص حیاط کوچک برای افراد قد بلند کاملاً قابل توجه است و به لطف طراحی خاص بدنه ، فضای پشت خودرو کمی ناامیدکننده است. با این حال ، به لطف سقف پانوراما و یک سقف متحرک که در عقب یکپارچه شده است ، اندکی پایین آمد. صندوق عقب جولیتا 350 لیتر است که برای سفرهای خارج از شهر مناسب نیست. البته باید توجه داشت که ما با هاچ بک سرو کار داریم و چنین مقدار فضای موجود در صندوق عقب برای چنین خودرویی کاملاً قابل قبول است.
گزینه ها و فرصت ها
Alfa Romeo سعی کرد از متنوع ترین فن آوری ها و کارکردها در نسل سوم ژولیت استفاده کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، جولیتا از نمایشگرهای 5- و 6.5 اینچی بهره می برد که به شما امکان دسترسی به سیستم سرگرمی اتومبیل را می دهد. سیستم یوکانکت بصورت پیش فرض در جولیت نصب شده است. سیستم یوکانکت به همراه سیستم صوتی حرفه ای بوس ، تجربه موسیقی نهایی را به شما می دهد. این سیستم از طریق صفحه لمسی رنگی در اتومبیل یا با دستورات صوتی قابل کنترل است.
جولیت به سیستم پیام رسانی مجهز است که هنگام رانندگی پیام های متنی ورودی شما را می خواند تا در رانندگی تداخلی نداشته باشد. همچنین می توانید از سیستم پخش صوتی برای پخش فایل های موسیقی یا رادیو وب از طریق بلندگوهای اتومبیل خود بدون اتصال کابل استفاده کنید. از نظر ناوبری ، Alfa Romeo با همکاری توم توم یک سیستم ناوبری پیشرفته برای جولیت ایجاد کرد. این سیستم پیشرفته به شما کمک می کند تا بر سخت ترین تعویض های ترافیکی غلبه کنید ، در مورد موقعیت دوربین های سرعت هشدار می دهید و برای میانگین سرعت خود بهترین مسیر را به شما می دهیم.
سیستم صوتی جولیت بوز می تواند کیفیت صدا فوق العاده ای را برای همه مسافران در هر شرایط رانندگی تضمین کند. سیستم سلام سلامتی بیش از 500 وات دارد و صدای صوتی را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم از بلندگوهای اصلی ، ساب ووفر و تقویت کننده دیجیتالی 8 کانال تشکیل شده است. علاوه بر این ، یک بلندگو مرکزی در داشبورد برای پخش و پخش صداهای زیر قرار دارد. یک سیستم صوتی اتومبیل حرفه ای صدای دلپذیری را تولید می کند که مطمئناً انتظارات همه را برآورده می کند.

آلفا رومئو

علاوه بر این جنون آلفا رومئو در رگهای این دختر زیبا جاری است. سیستم اختصاصی DNA آلفا رومئو در واقع از اولین حروف شرایط رانندگی پویا ، طبیعی و همه شرایط آب و هوا سازگار شده است. انتخاب هر یک از این حالت های رانندگی ، سیستم رانندگی ، فرمان و ترمز خودرو را تغییر می دهد تا راننده بهترین عملکرد را داشته باشد. به عنوان مثال ، هنگام انتخاب حالت رانندگی پویا ، پدال شتاب دهنده در لمس پاها با راننده بسیار حساس است و نیروی محرکه از حداکثر توان خود استفاده می کند. فرمان کمی سخت تر است ، سیستم های الکترونیکی مانند کنترل لغزش کمتر درگیر هستند و ترمزها در حساس ترین حالت قرار دارند.
از دیگر ویژگی های جولیت می توان به تهویه مطبوع دوگانه ، صندلی های قابل تنظیم برقی ، صندلی های عقب تاشو ، چراغهای جلو اتوماتیک ، سنسور پارکینگ عقب ، کروز کنترل هوشمند ، سیستم نشانگر فشار تایر ، آینه های کناری برقی ، استارت خودکار و خاموش کردن ماشین هنگام رانندگی اشاره کرد. و استارت بدون کلید به آن اشاره کرد.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
از دیدگاه ایمنی ، جولیت می تواند چیزهای زیادی بگوید و از جدیدترین فناوری ها برای ایجاد یک تجربه رانندگی دلپذیر و ایمن استفاده می کند. آلفا رومئو از آلیاژهای فولاد ، آلومینیوم و منیزیم در یک پرونده جولیا برای به حداقل رساندن وزن و افزایش قدرت استفاده می کند. علاوه بر بدنه محکم ، آلفا رومئو دارای ترمزهای ABS ، سیستم کنترل ترمز EBD ، سیستم کنترل پویا VDC ، دیفرانسیل برقی Q2 ، سیستم حفاظت ترمز پروانه CBC ، سیستم ضد چرخش موتور ASR ، سیستم کشش ESC (سیستم کمک با ترمز جلو) در حالت رانندگی پویا) و از یک سیستم راهنمایی الکترونیکی فرمان برای اطمینان بیشتر جولیت استفاده شده است. آینه های جولیتا الکتروشیمیایی هستند که دید در شب را تسهیل می کنند. آینه های جانبی گرم کن ، سنسور باران و چراغ های در حال اجرا از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.
جولیتا با داشتن شش کیسه هوا ، از جمله کیسه های هوای جلو ، جانبی و پرده ، امنیت مسافر را تأمین می کند. از دیگر گزینه های ایمنی سه نقطه ای می توان به چرخ عقب فعال و کمربند ایمنی سه نقطه ای مجهز به نیروگاه دو مرحله ای اشاره کرد.