سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا پژو207 خودرو اقتصادی است؟

یکی از مهمترین موارد در مورد پژو 207 ، دوگانگی آن است. به طور معمول ، پژو 207 یک ماشین بسیار نرم ، راحت و روزمره است. حتی با وجود فرمان ، اقتصادی است و مصرف سوخت را تا 1.2 لیتر در هر کیلومتر کاهش می دهد.
اما با قرار دادن آن ، به نظر می رسد شما ماشین مسابقه ای دارید و بوکسور بهترین جواب را نشان می دهد. سیستم فرمان همچنین بهترین چسبندگی را در اختیار شما قرار می دهد تا در عبور از پیچ ها مشکلی ایجاد نشود. استفاده از چشمه های فعال در این مدل یک ایده بسیار هوشمندانه بود. به خصوص با توجه به بزرگی حلقه ها ، نیاز به چنین سیستمی دائماً احساس می شود.
بسته بندی اصلاح شده ترمزهای قدرتمندتر ، چرخ های استاندارد 5 اینچی و چند تفاوت ظاهری جزئی را به پژو 207 اضافه می کند.

پژو207
قیمت پایه پژو 207 حدود 2000 پوند (حدود 2000 دلار) است. دریافت بسته عملکرد ، که شامل ترمزهای قوی و چرخهای 4 اینچی است ، 2 پوند اضافی (1 دلار) نیز هزینه دارد و سیستم اگزوز 2 پوند (2 دلار) هزینه دارد. سفارش تمام گزینه ها می تواند قیمت این هاچ بک را تقریباً به 5000 پوند (5000 دلار) افزایش دهد. پژو 207 از رینگ 5 اینچی استاندارد برخوردار است و انتخاب چرخ های بزرگتر بسته به رینگ می تواند 5 دلار اضافی نیز داشته باشد.
اثاثه یا لوازم داخلی چرمی نیز به صورت سفارشی ساخته شده است و به رنگ مشکی و خاکستری موجود است. از ویژگی های استاندارد پژو 207 می توان به کروز کنترل هوشمند ، روشنایی LED ، کیلومتر شمار دیجیتال و سیستم ناوبری ماهواره ای اشاره کرد. فولکس واگن سیستم کنترل شاسی دینامیکی اصلاح شده را ارائه می دهد.
یک اتومبیل متعادل بین اتومبیل های اسپرت و هر روز در نظر بگیرید. مهمترین رقیب هوندا است. آئودی S3 رقیب دیگری برای پژو 207 است ، اما در واقعیت آن باید یک پژو 207 با تجهیزات زیادی باشد. قیمت پایه آئودی نسبت به فولکس واگن کمی بالاتر است ، اما پژو 207 علی رغم قیمت پایین تر ، از کیفیت بالاتری برخوردار است.