سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مختصر خودرو هیوندای ورنا

اگر قصد خرید قطعات هیوندای و به ویژه قطعات ورنا را دارید ، لطفاً صبر کنید و ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس این قسمت ها را بخرید. در این مقاله به طور خلاصه این خودرو را معرفی خواهیم کرد و به شما در تهیه و خرید بهترین قطعات ورنا کمک می کنیم.
معرفی مختصر خودرو هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یکی از محصولات موفق هیوندای کره جنوبی است. این اتومبیل برای اولین بار در سال 1994 در بازار جهانی ظاهر شد. در سال 2000 این اتومبیل در کشور مبدا به عنوان هیوندای ورنا نیز شناخته می شد. اما در بازار جهانی ، این خودرو هنوز هم هیوندای ورنا خوانده می شود.
این ماشین برای اولین بار در سال 1990 وارد ایران شد. verna توسط کرمان خودرو وارد و مونتاژ شد و از همان ابتدا دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در ایران ارائه شد.
تقریبا از سال 1996 ، کرمان خودرو مونتاژ همزمان verna را همزمان با رونمایی از نسل 4 این خودرو از سر گرفت و همچنان به این کار ادامه داد. از ابتدای تولید ورنا 5 نسل موفق منتشر شد و نسل پنجم نیز از سال 2017 در بازار موجود است.
انواع قطعات ورنا در بازارهای ایران
بازارهای قطعات ایران پر از انواع قطعات خودرو است. هر آنچه را که فکر می کنید در این بازارها یافت می شود و در این میان روزانه مقادیر زیادی کالاهای تقلبی بین فروشندگان و خریداران رد و بدل می شود. خدا را چه دیدی؟ شما ممکن است قبلاً قطعات جایگزینی جعلی را خریداری کرده باشید ، یا هنوز نمونه های جعلی ناخواسته و غیر عمدی را خریداری می کنید.
قطعات لوستر تقلبی و غیر اصلی موجود در ایران
به نظر می رسد مقدار زیادی از این قطعات تقلبی به سه روش زیر وارد کشور و بازار عرضه کنندگان قطعات می شوند:
• قاچاق قطعات در سراسر مرزها
• تولید قطعات آماتور با تجهیزات و مواد کم کیفیت و بسته بندی آنها
• عبور تجهیزات جعلی از طریق تبانی توسط گمرک
قطعات اصلی ورنا خریداری کنید = خطر خود را برای زندگی کاهش دهید
به عنوان یک قانون نانوشته ، کوچکترین قسمت یک خودرو نیز بر عملکرد مهمترین قطعات و قطعات تأثیر می گذارد. قرار گرفتن در معرض این قسمت ها حتی می تواند زندگی مردم و مسافران را نیز تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین احتمالاً می دانید که خرید قطعات با کیفیت و اصیل نه تنها می تواند عمر خودرو شما را بهبود بخشد بلکه زندگی شما را نیز نجات دهد.
به نظر می رسد دلیل تمایل خریداران به تهیه قطعات تقلبی قیمت پایین و همچنین دسترسی آسان به آنها است. ندانستن که قیمت پایین قطعات ورنا تضمین کننده کیفیت آنها نیست.
تقریبا نیمی از تصادفات رانندگی در عربستان سعودی و 26000 کشته در هند فقط چند جنبه از بین رفتن کالاهای تقلبی و قطعات در سراسر جهان است.
چگونه می توان قطعات یدکی اصلی و جعلی ورنا را از قطعات یدکی تشخیص داد
با توجه به 3 امتیاز زیر ، در نهایت می توانید قطعات ورنا را با بهترین نمای کلی خریداری کنید:
1. به نوع و روش بسته بندی قطعات هیوندای ورنا توجه ویژه ای کنید.
بیشتر قطعات و قطعات هیوندای به شکل براق به بازار عرضه می شوند. بسته بندی نبوغ استاندارد است و می توانید با دیدن آن واقعی یا جعلی باشید. دو مؤلفه زیر می توانند در شناسایی کالاهای اصلی یا تقلبی بر اساس بسته بندی به شما کمک کنند:
• رنگ بسته بندی: بسته بندی جعلی سبک تر یا پررنگ تر از بسته بندی های جنیشن است.
• نوع بسته بندی: مواد بسته بندی جنیشن و مواد اولیه از کیفیت بالا و اصلی برخوردار هستند.
2. کارت گارانتی قطعات یدکی هیوندای ورنا
علاوه بر بسته بندی اصلی ، محصولی را با کارت گارانتی خریداری کنید. زیرا اگر لوازم جانبی خریداری شده دارای کارت گارانتی باشد ، در صورت آسیب دیدن می توانید آن را تعویض کنید.

هیوندا ورنا

. به کیفیت قطعات ورنا توجه کنید
البته کیفیت قطعات اصلی و اصلی نسبت به قطعات جعلی بالاتر است. تفاوت کیفیت بین این دو با جمع آوری نمونه های جعلی و اصلی به راحتی قابل درک است. این دو نوع در موارد زیر متفاوت است:
• سبک و سنگین
• نوع آلیاژهای بکار رفته در آن
• تفاوت بین سطوح پاییز هنگام لمس شدن
• کیفیت پرداخت مؤلفه
• ظاهر قطعات جوشکاری
• قطعات پرچین
• قلم روی بسته بندی و روی قطعه
4- قطعات ورنا را فقط از نمایندگی های مجاز خریداری کنید.
پس از شناسایی انواع اصلی یا جعلی قطعات هیوندای ، اکنون باید به یاد داشته باشیم که آنها را در فروشگاه های رسمی و نمایندگی ها خریداری کنیم. فروشندگان زیادی در ایران وجود دارد ، اما تعداد فروشگاه های مجاز اندک است و یافتن آن آسان نیست. اگر می خواهید یک فروشگاه خوب پیدا کنید ، از افراد باتجربه زیر سوال کنید:
• افرادی که در تعویض یا خرید این دستگاه ها تجربه دارند
• از تعمیرکاران فروشگاه های معتبر بخواهید
• وبگردی
خوشبختانه با تلفن های هوشمند می توانید به راحتی اطلاعات خوبی در مورد انواع قطعات هیوندای کسب کنید. چندین فروشگاه قطعات هیوندا و کیا ، مانند دیاموند پارت ، وب سایتی دارند که اطلاعات زیادی را در مورد قطعات ارائه می دهند که می توانید با مقایسه محصولات آنها خریداری کنید.
قطعات و قطعات هیوندای و کیا را در قسمت الماس بخرید
همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، سعی کنید در مراکزی خریداری کنید که کیفیت و اصالت محصولات آنها را اثبات کرده است. در صورت نیاز به مشاوره در مورد لوازم یدکی و قطعات یدکی هیوندای ، به بخش محصول در وب سایت ما مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید ، ما به شما توصیه می کنیم بهترین لوازم را خریداری کنید.
برای اولین بار ، هیوندای در نمایشگاه اتومبیل چینی 2016 چنگدو 2016 از سدان کوچک نسل جدید ورنا یا اکسنت  رونمایی کرد.این خودرو برای اولین بار در چین به فروش می رسد و سپس به بازارهای دیگر می رود و در سال 2017 نیز در بازارهای دیگری مانند هند عرضه خواهد شد. ارائه شده برای فروش
هیوندای برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل 2016 چین در چنگدو از نسل بعدی ورنا یا اکسنت  نسل جدید خود رونمایی کرد.این خودرو ابتدا در چین به فروش می رود و سپس به بازارهای دیگر گسترش می یابد و همچنین در سال 2017 در بازارهای دیگری مانند هند نیز عرضه خواهد شد.