سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیوندای i40 یکی از شیک ترین و مدرن ترین اتومبیل ها

هیوندای یکی از پیشرفته ترین شرکت های خودروسازی جهان است. و هر بار که اتومبیل های خود را ساخته یا به روز می کند ، باعث تعجب می شود. تعداد خودروهای تولید شده توسط این شرکت بسیار زیاد است. و برخی از آنها وارد کشور ما شدند. هیوندای i40 یکی از شیک ترین و مدرن ترین اتومبیل ها است که طرفداران زیادی در ایران دارد. با توجه به مدرن بودن این خودرو ، صاحبان و علاقه مندان این خودرو همیشه نگران عرضه و خرید قطعات هیوندای i40 هستند.
در این مقاله ، علاوه بر توضیح مختصر در مورد این وسیله نقلیه ویژه و محبوب ، ما می خواهیم با ارائه مشاوره به شما در تهیه و خرید بهتر قطعات و قطعات Hyundai i40 کمک کنیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
اجرای I40
هیوندای i40 مدتها پیش وارد بازار ایران شد. این وسیله نقلیه عمدتاً در شهرها مورد استفاده قرار می گیرد. و برای کارهای روزمره شهری طراحی و ساخته شده است. از ابتدا هیوندای قصد داشت این محصول را فقط در اروپا بفروشد. به همین دلیل I40 برای مطابقت با استانداردهای اقلیمی و جاده ای اروپا طراحی شده است. سرانجام ، گرچه اروپا بازار هدف بود ، اما وارد مناطق دیگر جهان شد.
در ظاهر و ابعاد ، i40 تقریبا از i30 بزرگتر است. و صادقانه بگویم ، در سوناتا عجیب به نظر می رسد.
این اتومبیل برای اولین بار توسط شرکت آسان موتور وارد ایران شد. در حال حاضر دو مدل مختلف از این وسیله نقلیه در ایران موجود است: صندوق پول و واگن ایستگاه.
اگرچه i40 خودرویی بسیار مدرن و شیک است ، اما طرفداران خود را دارد و عموم مردم از این خودرو استقبال نکرده اند. دلیل این امر اشتباه روش بازاریابی شرکت وارد کننده یعنی موتور سبک است. آسان موتور وقتی Hyundai i40 را وارد بازار ایران کرد وقتی رقیبی همچون سوناتا زمینه را در بازار ایران ایجاد کرد. و بیشتر نماها مربوط به سوناتا بود.
اگرچه واردات این خودرو هنوز در انحصار سبک در موتور است ، اما به نظر نمی رسد که فروش این محصول بخواهد از این مقدار فراتر رود.
داده های فنی مختصر I40
ویژگی های موتور:
• دارای موتور 4 سیلندر است
• و 16 دریچه
• سوخت بنزین
• دارای حجمی تقریبا Cc1990 است
• مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت است
• تقریباً 180 اسب بخار قدرت دارد. (6550 دور در دقیقه)
• گشتاور 215 نیوتن متر (4800 دور در دقیقه)
تمام این خصوصیات تا حدودی شبیه سوناتا هستند. تنها تفاوت این است که سوناتا کمی قدرت بیشتری نسبت به هیوندای i40 دارد. از صفر تا 100 ، این ماشین حدود 10 ثانیه است و حداکثر سرعت حرکت آن نیز در حدود 212 مایل در ساعت است.
در حالی که مشخصات موتور نسبتاً خوب است ، در کل این ماشین از سرعت خیلی بالایی برخوردار نیست و برای کسی که علاقه زیادی به سرعت دارد ، ممکن است I40 گزینه خوبی نباشد.
این خودرو در هر 100 کیلومتر از 7.7 لیتر سوخت استفاده می کند که معمولاً خیلی زیاد نیست.

هیوندا i40

قطعات و لوازم یدکی هیوندای i40
این خودرو از یک طرف مثبت است و از طرف دیگر منفی است. در کل ، هیوندا i40 یک اتومبیل شیک شهری است که می تواند رویای یک جامعه متوسط ??و مرفه باشد. اما متأسفانه وضعیت ایران تا حدودی متفاوت است.
از آنجایی که این خودرو در ایران فروخته نشده است و تعداد زیادی خریدار ندارد ، احتمالاً صاحبان این وسایل نقلیه در پیدا کردن و تأمین قطعات و قطعات هیوندای i40 (قطعات و قطعات برای هیوندای i40) با مشکل روبرو هستند.
با این حال ، خوب است که قطعات i40 را به شرکت ها و فروشگاه هایی مانند ایزی موتور ارسال کنیم. تعداد کمی از فروشگاه ها قطعات هیوندای i40 را عرضه و فروش می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قطعات i40 ، ادامه این مقاله را بخوانید. در آخر ، شما می توانید لوازم جانبی و قطعات اتومبیل خود را بهتر آماده کنید.
توضیحات خرید لوازم یدکی و قطعات یدکی هیوندای i40
تهیه قطعات خودرو کره ای همواره یکی از دغدغه های صاحبان این وسایل نقلیه بوده و با وجود شرایط نامساعد فنی و اقتصادی در کشور ، تهیه قطعات اصلی و اصلی به راحتی امکان پذیر نیست. با این وجود ، اگر به موارد زیر توجه کنید ، مطمئناً می توانید قطعات و کیفیت قطعات خودرو را برای خودرو خود بدست آورید.
مهمترین قسمت های وسیله نقلیه خود را بدانید
اولین روش برای خرید قطعات i40 درک شکل ، ظاهر و عملکرد قطعات اصلی است. با این حال ، شما به عنوان راننده یک ماشین مدرن ، شما باید جزئیات قطعات و کارکردهای آنها را بدانید تا بدانید در صورت لزوم ، کدام یک را جایگزین کنید یا کدام یک را بخرید.
بر اساس مدل ماشین خود خریداری کنید
اگرچه بیشتر اتومبیل های شرکت های مشهور مانند هیوندا و کیا مدل های مختلفی دارند ، از آنجا که شرکت آسان موتور تنها دو نسخه از این خودرو را وارد کرده است ، به نظر می رسد که نباید سختی را برای پیدا کردن قطعات یدکی هیوندای i40 داشته باشید. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر مدل ماشین شما دارای صندوق پول است ، بهتر است لوازم جانبی ویژه ای را برای آن خریداری کنید و در صورت امکان ، دست دوم را نیز در دسترس داشته باشید.
 به سال ماشین توجه کنید
اگرچه تمام قسمت های مورد استفاده در تمام مدل های هیوندای i40 یکسان هستند ، اما ممکن است قسمت هایی از مدل های قدیمی با مدل های جدیدتر متفاوت باشد.
از کجا می توان قطعات هیوندا i40 را خریداری کرد
سابقاً تنها مکانی بود که قطعات و قطعات آن برای هیوندا i40 در فروشگاه های محلی خریداری و فروخته می شد. و ما مجبور شدیم به فروشگاه یا نمایندگی رسمی برویم. این فرایند برای ما انرژی زیادی صرف کرد و هزینه ها چندین برابر شد.
اما امروز ، شما به راحتی می توانید در خانه بنشینید و به راحتی قطعات i40 را با استفاده از تلفن همراه یا لپ تاپ خود چک و سفارش دهید. خوشبختانه سایت هایی مانند دیاموند پارت در بخش محصولات خود مشخصات مختلف و قطعات هیوندای را ذکر کرده اند که می توانید به راحتی سفارش خود را خریداری و خریداری نمایید.
معمولاً دو روش برای خرید قطعات i40 وجود دارد:
• سایت اینترنتی
• فروشگاه های محلی
 فروشگاه آنلاین
فواید:
• قطعات را به صورت آنلاین بررسی کرده و آنها را با تجهیزات مورد نیاز وسیله نقلیه مطابقت دهید.
• موارد را از طریق پست ارسال کرده و از فروشگاه بازدید نکنید
منهای:
• عدم اطمینان در مورد صحت قطعات (برخی فروشگاه های آنلاین کالاهای تقلبی را به مشتری می فروشند)
• نصب مستقیمی از تجهیزات و نیاز به تماس با مراکز مجاز برای نصب آنها وجود ندارد (شما مواد خریداری می کنید ، اما به نصب کمک نیاز دارید)