سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودرو پژو 207 خودرویی زیبا ، جذاب و مدرن

peugeot 207i دارای یک موتور چهار سیلندر یورو 5 TU5 است که 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. در 5800 دور در دقیقه. قیمت نهایی این خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ، اما ایران خودرو در زمان مشارکت پیش فروش در تولید پژو 207i ، پیش پرداخت 47 میلیون و 500 هزار تن را تعیین کرده است. تاریخ تحویل این وسیله نقلیه در تابستان سال 1400 خواهد بود و مشخص است که قیمت نهایی در آن زمان مشخص می شود و هنگام انجام دعوت اعلام می شود.

"واتر پمپ207"

خرابی رادیاتور آب با خرابی واتر پمپ 207 ،ترموستات و قمقمه آب ،ارتباط مستقیم دارد.
peugeot 207i یک طراحی فرانسوی در سال 2008 است که همزمان در 5 قاره به بازار عرضه می شود. از جدیدترین فناوری ها در ساخت این مدل زیبا و اسپرت استفاده شده است و به دلیل ایمنی ، چابکی و ویژگی های پویای بالا ، مصرف سوخت پایین و استفاده از موتور قدرتمند و رعایت استانداردهای مدرن اروپا ، از محبوبیت بالایی برخوردار است. هم جوانان و هم خانواده ها در سراسر جهان از آن لذت می برند.
گروه خودروسازی ایران خودرو نیز اخیراً مشخصات جدید پژو 207i جدید را منتشر کرد. این وسیله نقلیه که مدتی پس از پایان سال 1994 دوباره ثبت شد ، دوشنبه 5 تیرماه در وب سایت ایران خودرو منتشر شد. در بحث منتهی به خرید این خودرو ، دیدیم که تعداد زیادی از مردم این خودرو را بدون اطلاع کامل خریداری کردند و به سابقه خوب آن در بازار اعتماد کردند.

"کمپرسور کولر 207"

دلایل زیادی برای ایجاد صدای کمپرسور کولر 207 وجود دارد.
پژو 207i جدید مجهز به چراغهای جلو و چراغهای جلو در قسمت بیرونی و همچنین چراغهای سفید است. آینه های جانبی خودرو نیز تغییر کرده است. کابین 207i به مانیتور ، دی وی دی پلیر ، بلوتوث ، کروز کنترل و سیستم صوتی فرمان مجهز شده است. جالب اینجاست که در تصاویر منتشر شده رسمی ، سیستم صوتی هم از فرمان قابل تنظیم است و هم در هنگام رانندگی! مانیتور خودرو نیز مجهز به سیستم ناوبری است و نمای انتهای آن را با دوربین در انتهای خودرو نشان می دهد. سنسور دنده عقب نیز در سپر عقب خودرو نصب شده است.

"پمپ بنزین 207"

یکی از قطعات مهمی که درون خودرو وجود دارد ، باک بنزین است که صدای زیاد آن حین استفاده خبر از خرابی پمپ بنزین 207 میدهد.

این خودرو مجهز به موتور TU5 با قدرت 105 اسب بخار است. و گشتاور 142 نیوتن متر گیربکس این خودرو یک گیربکس پنج سرعته دستی است. اما ذکر نشده است که نوع فرانسوی در نوع جدید 207i یا مانند گیربکس رانا از نوع ایرانی استفاده می شود.
برخی شایعات حاکی از آن است که پژو 207 i جدید دارای برچسب قیمتی در محدوده 40 میلیون است. هاشم یکه زارع ، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو ، سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: مالکیت پژو 207i به ایران خودرو سپرده شده و بخشی از محصولات داخلی این شرکت است و هیچ ارتباطی با قراردادهای جدید بین پژو - ایران خودرو و ICAP ،
آنچه در مورد این خودرو جالب است این است که ، گرچه زمان تحویل این خودرو چند روز بیشتر نیست ، اما این خودرو هنوز در مرحله تولید قرار نگرفته است و قیمت دقیق آن توسط ایران خودرو مشخص نشده است.
از جدیدترین فناوری ها برای توسعه خودروی اسپرت زیبا و جدید 207 استفاده شده است. 207 به دلیل چابکی و قابلیت های پویای بالا ، مصرف سوخت پایین ، قیمت مناسب ، موتور قدرتمند و استانداردهای مدرن اروپایی به ویژه در بین جوانان و خانواده های سراسر جهان رواج یافته است. پژو 207 با داشتن فضای بیرونی و زیبا و چابک و زیبا ، احساس راحتی و عزت خاصی به مسافران می بخشد. پژو 207 با استفاده از آخرین دستاوردهای فنی و فنی دنیا طراحی و ساخته شده است ، در ایران با تجهیزات کامل و همچنین نوعی گیربکس دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. 207 علاوه بر ایران خودرو ، به کشورهایی که شریک تجاری پژو مانند برزیل ، آرژانتین ، مالزی و چین نیز هستند ، تولید و عرضه می شود.

پژو 207

207 بسته به نوع جاده های کشور ، نوع سوخت موجود در کشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران ، این موارد را تطبیق داده و کاملا مناسب می کند. مصرف سوخت پایین موتور TU5 و قدرت بالای موتور برخی از مزایای 207 است.
شبکه گسترده خدمات و خدمات پس از فروش ایران خودرو کیفیت 207 را تضمین می کند. دوام و طول عمر بالای قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری تا 207 بسیار مؤثر باشد.
با انتشار تصاویر جدیدی از محموله پژو 207i تولید شده توسط ایران خودرو ، مشخص شد که این شرکت برخی از ویژگی ها را از طبقات مختلف این هاچ بک حذف کرده است. البته این اطلاعات مدتی پیش در وب سایت رسمی ایران خودرو منتشر شده است.
براساس اطلاعات و شواهد موجود ، گیربکس جدید پژو 207i اکنون در سه نوع مختلف در دسترس خواهد بود. این سه نوع از نظر ویژگی ها و نوع گزینه ها متفاوت تر هستند و هنوز مشخص نیست که آیا مشتریان می توانند این نوع ها را انتخاب کنند؟
مشخصات لازم برای کلیه انتقال های جدید پژو 207i ارائه شده است. امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع اتوماتیک ، کامپیوتر مسافرتی ، مانیتور ، دوربین و سنسور معکوس ، چراغ های در حال اجرا در روز و کنترل های فرمان را می توان در همه نسخه ها مشاهده کرد.
کاملترین نسخه 207i از جعبه دنده کلاس 60002 است که از چرخ های آلیاژی و کنترل کروز نیز بهره می برد. در مرحله بعدی پژو 207i ، یک دنده کلاس 60007 است که دارای کروز کنترل است اما به جای چرخ آلیاژ سبک از رینگ استیل استفاده می کند. کمترین نسخه این هاچ بک کلاس 60005 است که هیچگونه کروز کنترل و یا چرخ های آلیاژی ندارد.
از طرف دیگر ، با توجه به تصاویر منتشر شده ، به نظر می رسد که چراغ چشمک زن و راهنما در گلگیر جلوی پژو 207i نیز حذف شده اند. طبق اطلاعات منتشر شده ، نسخه اتوماتیک 207i با مشخصات قبلی همچنان منتشر می شود. همچنین این را بخاطر بسپارید که ایران خودرو هنوز قیمت نهایی این سه نوع را اعلام نکرده است و فقط هزینه کامل مدل تمام عیار (60002) در ماه دسامبر در لیست قیمت محصولات شرکت ذکر شده است.