سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در مورد مقایسه هیوندای آوانته و هیوندای ورنا از نظر تجربه رانندگ

بهترین تجربه رانندگی کجا می رود؟
در مورد مقایسه هیوندای آوانته و هیوندای ورنا از نظر تجربه رانندگی ، باید گفت تقریباً همان تجربه رانندگی بین این دو اتومبیل احساس می شود و تفاوت زیادی نخواهید دید. تجربه رانندگی هر دو خودرو بسیار مشابه است و هیچ یک از لذت رانندگی شما را به همراه نخواهد داشت. هر دو خودرو از نظر نرمی در جاده های شهری و حومه تقریباً یکسان هستند.
یکی از تفاوت های هیوندای آوانته هیوندای ورنا صدای موتور هیوندای ورنا در هنگام شتاب است که با حرکت طبیعی ضعیف تری همراه است. نکته جالب دیگر در مورد هیوندای ورنا این است که با وجود تفاوت در کیفیت مواد به کار رفته در کابین ورنا در مقایسه با Hyundai Avante ، شما هنوز هم از این سواری در این سدان کوچک لذت خواهید برد.
منطقی ترین خرید چیست؟
طبق مطالعات فوق ، خرید هیوندای آوانته از نظر امکانات و تجهیزات ممکن است یک خرید هوشمندانه باشد ، اما مشکل اختلاف قیمت بین دو خودروی Hyundai Avante و هیوندای ورنا است. این اختلاف قیمت ممکن است برای شما خیلی مفید نباشد.
کدام خودرو را باید خریداری کنیم؟
در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر اختلاف قیمت هیوندای آوانته و هیوندای ورنا برای شما مهم نیست ، به جرات می توان گفت هیوندای آوانته وسیله نقلیه مدرن و بهتری نسبت به هیوندای ورنا است ، اما برخی معتقدند که بین تفاوت معنی داری بین آنها وجود دارد. دو خودرو در یک رده قرار ندارند و بنابراین اختلاف قیمت بین آنها ارزش آن را ندارد.
در هنگام مسافرت و گشت و گذار ، مطمئناً هیوندای آوانته از نظر فضای داخلی خودروی راحت تری است و می توانید در صفحه داشبورد خودرو نیز حرکت کنید. موتور قدرتمند هیوندای آوانته احتمالاً در مسیرهای رفت و آمد از هیوندای ورنا برای شما بهتر است.
آوانته در سال 1990 توسعه یافت و یک سال بعد وارد ناوگان تولید هیوندای شد. در سال 2004 با تغییرات جزئی توانست بازار جهانی فروش خود را گسترش داده و با کیفیت ، طراحی و بهبود با رقبایی همچون تویوتا کورولا و هوندا سیویس رقابت کند. فضای داخلی این خودرو تأثیر زیادی داشته است.
در نگاه اول ، طراحی بیرونی آوانته بی نظیر است. عدم تقارن چراغهای جلو دو تنی (خاکستری و مشکی) با شیشه جلو اتومبیل سیاه ، زیبایی جلوی جلوی خودرو را کمی کاهش می دهد. همچنین در قسمت پایین سپرها 2 چراغ مه وجود دارد. کیفیت لامپ های خودرو را ارتقا می بخشد.
به طور کلی ، ظاهر در نگاه اول بسیار جذاب نیست ، اما کیفیت ساخت و ساز شما را بی تفاوت نخواهد گذاشت.
فضای داخلی آوانته از پلاستیک مانند هیوندای ورنا و کیا ریو ساخته شده است! فقط سیستم تهویه خودکار در کنسول مرکزی اضافه شده است.
استفاده از 4 بلندگو در سیستم صوتی کیفیت نسبتاً خوبی را ارائه می دهد ، اما عدم فرمان از فرمان یکی از اشکالات آن است.

هیوندا اوانته
کنسول میانی مانند کیا ریو یا ورنا جایی برای شیشه و همچنین مکانی برای عینک دارد ، مکان دیگری در کابین خلبان کوچک این ماشین است.پیشرانه رانندگی مورد استفاده در آوانته 2 لیتری ، یک موتور 16 لیتری دقیق 1975 سی سی است. ببینید ، و این موتور می تواند 140 اسب بخار را به راننده بدهد. در 6000 دور در دقیقه و همچنین گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه. واحد پیشران دارای ضریب چگالی 10.1 تا 1 است.
 نسخه دستی این خودرو سریعتر از رقبای خود مانند زانتیا ، پارس ELX و حتی مزدا 3 است.
برای شتاب گیری خودرو تا 100 کیلومتر در ساعت تقریبا 9/6 ثانیه طول می کشد ، اگرچه این بار با 9.1 ثانیه ای که این شرکت به دلایل دیگری مانند مسافت پیموده شده گاز در کشور اعلام کرده است ، کمی متفاوت است. ، یا موارد دیگر
در کل ، گیربکس 5 سرعته این اتومبیل کار خوبی در انتقال قدرت انجام می دهد.
میزان مصرف بنزین این خودروی کره ای در هنگام استفاده از بنزین سوپر حدود 6 لیتر در 100 کیلومتر است که در هنگام استفاده از بنزین معمولی حدود 7.5 لیتر در 100 کیلومتر است.
با وجود قطع تولید این خودرو و نبود قطعات یدکی هیوندای آوانته ، این خودرو برای خانواده های 4 تا 5 نفری که به دنبال یک خودروی با کیفیت و با طراحی نه چندان لوکس هستند ، انتخاب بدی نخواهد بود؛ البته این خودروی مدل کارآمد با قیمت 63 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد.
بررسی هیوندای آوانته
هیوندای آوانته یک اتومبیل جمع و جور است که اولین نسل آن در سال 1991 معرفی شد و هم اکنون در نسل ششم خود قرار دارد. در حقیقت ، آوانته همان هیوندای الانترا است که در نسل سوم وارد بازار ایران شد. هیوندای آوانته توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ شد و با وجود کیفیت بالا و عملکرد خوب ، نتوانست به موفقیت خوبی برسد.
نسل سوم هیوندای آوانته در سال 2001 معرفی شد و در سال 2003 به روز شد. در سال 2005 ، کرمان موتور به عنوان نماینده هیوندای در ایران تصمیم به تولید آوانته در ایران گرفت و مونتاژ از 1984 آغاز شد و تا سال 2011 ادامه یافت. آوانته محصولی با کیفیت است که به دلیل سیاست اشتباه تولیدکننده خودرو فروش خوبی نداشته و به نظر او چنین نیست. و ممکن است کار نکند.
نکات مثبت هیوندای آوانته
کشش قدرتمند آوانته - کیفیت ساخت بالا - جذب کم شوک.
نکات منفی هیوندای آوانته
گزینه های قدیمی - خیلی قدیمی به نظر می رسد.
ایمنی هیوندای آوانته
 برای هیوندا آوانته چهار ستاره ایمنی Euro N Cup کسب کنید.
بررسی تخصصی هیوندای آوانته
هیوندای آوانته یک اتومبیل جمع و جور کره ای است ، اولین نسل از آن در سال 1991 با نام اصلی اولترا معرفی شد و هم اکنون در نسل ششم خود قرار دارد. هیوندای آوانته در نسل سوم خود وارد بازار ایران شد و توسط کرمان موتور تولید می شود. البته آوانته یا هیوندای الانترا در نسل پنجم و ششم وارد بازار کشورمان شدند و در اینجا ما در مورد همان نسل سوم صحبت می کنیم.