سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تست شتاب خودرو پژو207 چگونه است؟

زمانی بود که خودروهای سدان متوسط ??دارای طرفداران زیادی بودند ، اما امروز در اکثر بازارهای کشورهای مختلف ، شاسی و کراس اوور قبلاً پیشی گرفته است. به عنوان مثال ، در بازار ایالات متحده و در 6 ماه گذشته 6 سال ، تمام سدان های معمولی از تعداد فروش پایین در کلیه برنامه های فروش رسمی نسبت به شاسی و کراس اوور برخوردار هستند.
با این حال ، در کلاس سدان خانوادگی ، مارک های مختلف هنوز هم با هم رقابت می کنند. هوندا معاملات نسل جدید را معرفی کرد ، در حالی که تویوتا کمری جدید را معرفی کرد. از طرف دیگر ، هیوندای فیس بوک نسل هفتم پژو 207 را با جعبه دنده های جدید ، شاسی پیشرفته ، کابین جادارتر ، طراحی پیشرانه تر و پیشرانه جلو و چراغهای جدید ارائه می دهد تا وارد عرصه رقابت سخت در کلاس سدان متوسط ??شود.
اگرچه پژو 207 تغییرات زیادی ایجاد کرده است ، اما هنوز هم با موتور استاندارد 6.1 لیتری 6 اسب بخار مطابقت دارد که پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان است. یک پیشرانه 4 لیتری توربو با 4 اسب بخار قدرت و 4 نیوتن متر گشتاور گزینه دیگری است که دارای یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید مشابه V6 است ، اما بدون حجم زیادی.

پژو207
مدل جدید 4 لیتری نسبت به مدل 6 لیتری پژو 207 دارای مشخصات فنی قابل توجهی است؛ تست شتاب سرعت 5 کیلومتر در ساعت را در 1.5 ثانیه توسعه می دهد که برای مدل 2 با 2 ثانیه تست حدود یک ثانیه است. صفر تا 0 سریعتر. با این حال ، پژو 207 جدید در تست سرعت از صفر تا 0. حرفی برای گفتن به رقبای اصلی خود ندارد. به عنوان مثال ، یک شاسی 6 لیتری هوندا آکورد 2 تورینگ ، مانند سدان شورولت ، سرعت 5 کیلومتر در ساعت را در 1 توسعه می دهد. ، 5 ثانیه
پژو 207 با یک تست مقاومت 5 متر با زمان 0.5 ثانیه و حداکثر سرعت 2 کیلومتر در ساعت کمتر از رقبای خود است. آکورد و مالیبو به ترتیب در 1.5 متر با حداکثر سرعت 2.5 کیلومتر در ساعت در یک خط 2 متر حرکت کردند.
بسیاری از کارشناسان خودرو رضایت خود را از سیستم ترمز و عملکرد آن در شرایط رانندگی ابراز کرده اند. به عنوان مثال ، در تست 8 برای رانندگی ، پژو 207 میانگین 2.8 گرم وزن دارد که تنها 6.5 ثانیه طول می کشد ، که خیلی عقب تر از رقبای اصلی خود نیست. برای آزمایشات جاده ای ، پژو 207 یک سدان نسبتاً بزرگ است ، اما هیجان رانندگی یک ماشین بزرگ را نشان نمی دهد.