سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزیابی کیفیت پژو207.

مقدمه
پژو 207؛ شعار یا واقعیت ؟! این موضوع زمانی بحث برانگیز شد که ایران این محصول را به خودرو عزیز معرفی کرد. همانطور که می دانید این اتومبیل یک نوع آسانسور مشهور 206 است که توسط سایت برزیلی پژو ساخته شده و در جهان با عنوان +206 شناخته شده است. دلیل تولید خودرو در این خودرو با کد 207 کمی زشت است و یادآور پژو فرانسوی با قطعات چینی است!
با این حال ، این محصول برای مدت کوتاهی (از سال 89 تا 91) در یک جاده خاص میهمان بود و به دلیل تکرار طرح 206 و عطش بازار جدید هاچ بک ، توجه بسیاری از جامعه جوان را به خود جلب کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ارزیابی این خودرو را به شما ارائه دهیم. در این متن از کد 207 نیز برای این خودرو استفاده می کنیم.

"دینام 207"

وظیفه دینام 207 شارژ باطری و تامین برق خودرو است.با خراب شدن دینام واضح است که در زمان کوتاهی خودرو از حرکت می ایستد،زیرا ادامه حرکت مستلزم رسین برق به قسمت های مختلف موتور از جمله شمع ها می باشد.اکثر خرابی دینام مربوط به سوختن دیود و یا سیم پیچی آرمیچر و یا استاتور است.

معرفی و ارزیابی کیفیت
پژو در سال 1810 توسط امیل پژو تأسیس شد و تولید اتومبیل در کارخانه های قهوه و دوچرخه را آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر یک شرکت تابعه از گروه سیتروئن است و بخشی از سهام آن متعلق به دونگ فونگ چین است. این شرکت بارها ورشکسته شد ، اما با کمک دولت فرانسه ، سیتروئن و برخی مدلهای نجات مانند 206 ، ورشکستگی فرار کرد و به فعالیت خود ادامه داد. اگرچه امروزه محصولات آن مطابق با استانداردهای جهانی نیست ، اما بسیاری از خودروهای با کیفیت بالا ، ارزان و اقتصادی تولید کرده و دارای یک گروه هدف خاص است. پژو 207i از موتور 1.6 لیتری 16 سیلندر 4 سیلندر پژو با کد TU5 با کد 1598 سی سی استفاده می کند. ببینید که می تواند قدرت 110 اسب بخار را توسعه دهد در 5500 دور در دقیقه با استفاده از گیربکس اتوماتیک پنج سرعته یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

"سپر 207"

سپر 207 طراحی جذابی دارد.این طراحی به خودرو جلوه ی خوبی داده است و این خودرو را زیبا وجذاب کرده است.قسمت های برجسته سپر به حذابیت های آن می افزاید.

پژو 207
طراحی
نمای جانبی خودرو دقیقاً برابر با نمونه 206 است ، به جز اینکه دستگیره و کمربند به همان اندازه بدنه است و از رینگ آلومینیومی با 5 سوزن استفاده شده است. نمای جانبی کاملاً متعادل و منطقی است و پس از 13 سال طراحی (206) ، هنوز هم زیبا باقی مانده است.
طراحی عمودی ستون مرکزی ، نمای جانبی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و اسپرت تر آن را ایجاد می کند ، که ورود و خروج مسافران از عقب را دشوار می کند (اگرچه مدل ستون SD مجبور به طراحی مجدد بود ، اما این اتفاق نیفتاد!).

"غربیلک فرمان 207"

در خودرو ها ، هنگام حرکت خودرو ها به صورت مستقیم ،غربیلک فرمان 207 باید در وسط قرار داشته باشد تا هم راننده دید مستقیم به آمپر داشته باشد و هم در هنگام توقف بتواند از روی غربیلک زاویه چرخ ها را تشخیص دهد.
در نمای عقب خودرو تغییر شکل داخلی چراغهای جلو و ضربه گیرهای جدید را در مقایسه با 206 مشاهده می کنیم. محل قرارگیری دو دریچه در سپر و گسترش درن به همراه اکثر سپرها با در نظر گرفتن زیبایی مربوطه دارای نمای عقب هستند. به خصوص با تغییر در طراحی جلویی ، نیاز به این سپر فله کاملاً قابل توجه است.