سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات موتور جنسیس G70

مشخصات موتور
آلبرت برمن مدیر پیشین بخش BMW اسپرت و اکنون رئیس بخش فنی جنسیس با روش های مختلفی به G70 نزدیک شد. بیرمن با یک رویکرد حداقل اما بهتر ، ترمزهای اصلی تیم خود را بر روی بهبود بخش اصلی خودرو متمرکز کرد. برمن معتقد است بسیاری از کارکردها ، اسباب بازی ها و گزینه های رنگارنگ و همچنین حالت های رانندگی که مارک های دیگر در اتومبیل ها نصب می کنند ، بسیار کاربردی نیستند و حتی بیشتر افراد علی رغم ویژگی های فنی بهبود یافته ماشین از آنها استفاده نمی کنند. رویکرد برمن به G70 خوب است و حتی در مدل های پایه نیز کیفیت سواری این سدان کره ای فوق العاده است. گاهی اوقات تعلیق یک لرزش موقتی جزئی نشان می دهد ، اما ، به عنوان یک قاعده ، نمونه است. فرمان و بازخورد از تایر به فرمان و راننده کاملاً متعادل است و کره‌ای ها در این بخش با موفقیت لوکس و نظم را با هم ترکیب می کنند.

جنسیس G70
بسیاری از ویژگی های اسپرت جنسیس G70 ، موتور 3 سیلندر هیوندای لامبادا V6 با قدرت 3/3 اسب بخار است. (6000 دور در دقیقه) و گشتاور 510 نیوتن متر (از 1300 تا 4500 دور در دقیقه). با تشکر از این موتور ، G70 هنگام سبقت به هیچ وجه راننده را ناامید نمی کند و به گفته مدیران ارشد جنسیس ، در 4.5 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. ترمزهای استاندارد برمبو با دیسک های 13.8 اینچی در جلو و دیسک های 13.4 اینچی در قسمت عقب عملکرد عالی را نشان می دهند. جنسیس G70 دیگر از یک موتور چهار سیلندر هیوندای تتا 252 اسب بخاری 2 لیتری بهره می برد. (6200 دور در دقیقه) و گشتاور 353 نیوتن متر (دو از 1400 تا 4000 دور در دقیقه). اگرچه این مدل از قدرت کمتری برخوردار است ، اما سایر ویژگی های جنسیس کاهش نمی یابد.
البته G70 به اندازه 2 لیتری آئودی A4 و مرسدس بنز کلاس C چابک نیست و تاخیر توربو آن کمی دردناک است. جنسیس G70 از گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و جعبه دنده دستی 6 سرعته و حتی دیفرانسیل لغزش محدود (LSD) بهره می برد. سیستم تمام چرخ محرک (AWD) در مدل های 3.3 لیتری و 2 لیتری نیز موجود است. اما در مدل های محور عقب 2 لیتری هیچ محدودیتی برای دیفرانسیل لغزش وجود ندارد و باید به عنوان گزینه خریداری شود. شاید مقرون به صرفه ترین اما جذاب ترین G70 یک گزینه اسپرت 2 لیتری اسپرت با گیربکس دستی شش سرعته دستی و چهار ترمز دیسک برمبو باشد.