سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزیابی فنی ، کیفیت سواری خودروپژو 207

برای مدل هایی که گیربکس دستی دارند ، این کار حدود 12 ثانیه طول می کشد و برای یک مدل با گیربکس اتوماتیک حدود 13 ثانیه طول می کشد تا 207i سرعت آن را تا 100 کیلومتر در ساعت برساند.عرفی متوسط ??مصرف سوخت از 6.5 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت است.
صفات
در قسمت خارجی ، 207i دارای چرخ های اسپرت 14 اینچی آلومینیومی و 5 فنر است. چراغهای جلو از نظر ارتفاع قابل تنظیم بوده و مجهز به چراغهای روشن در روز هستند. حلقه های حلقه در هر دو طرف سپر جلو قابل مشاهده است. آینه های جانبی از نظر الکتریکی قابل تنظیم و بدون کوچک شدن خودکار هستند. پژو 207i فاقد آنتن استاندارد کوسه ای و کوسه ای است.
در داخل یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، دوربین پارکینگ ، ناوبری فارسی ، سیستم چندرسانه ای ، USB ، UAX ، DVD و بلوتوث موبایل ، 4 بلندگو با 2 بلندگو و یک خروجی تقویت کننده وجود دارد. روکش صندلی ها از پارچه ساخته شده اند. صندلی های چرمی یا برقی برای پژو 207i در دسترس نیست ، اما امکان تنظیم دستی برای راننده در 6 جهت و برای مسافر در کنار راننده در 4 جهت امکان پذیر است. این اتومبیل دارای 4 شیشه جلو برقی است و صندلی عقب می تواند به طور جداگانه یا کاملاً بخوابد.
شاید تنها گزینه مهم در پژو 207i کنترل کروز باشد. این خودرو با یک سقف آفتاب ، صندلی های گرم ، یک فرمان چرمی ، آینه های جانبی گرم شده و سنسورهای هشدار دهنده جلو یا جلو در دسترس نخواهد بود.

"لوازم یدکی 207"

به دلیل بازار فروش خودرو peugeot 207 بازار لوازم یدکی 207 نیز خوب است و در بازار لوازم یدکی این خودرو موجود است.
شرایط ایمنی و تجهیزات حفاظتی
برای تحقیق در مورد پژو 207i ، باید شرایط 206 را بررسی کنیم زیرا این محصول یک ماشین آسانسور 206 است. پژو 206 در سال 2000 توسط بنیاد ایمنی اتومبیل اروپا  مورد بررسی قرار گرفت و 4 از 5 ستاره دریافت کرد. محافظت از سرنشین جلو برای برخورداری از سر و گردن در برخورد بسیار مناسب است و برای سایر قسمت های بدن رتبه بندی خوبی و متوسط ??دارد. فیلم تست تصادف به وضوح قدرت قابل قبول بدن ، به ویژه سقف های کابین را نشان می دهد. از طرف دیگر ، عدم وجود کیسه های هوا و نقص های ساختاری باعث می شود پژو 206 (یا 207i) در برابر اثرات جانبی آسیب پذیر باشد.
در 207i فقط دو کیسه هوا وجود دارد که از راننده و مسافر در کنار او پشتیبانی می کنند. حتی در مدل فرانسوی ، این خودرو مجهز به کیسه های هوای جانبی و پرده نیست و امکان ندارد چنین وسایلی به دلیل نوع سقف امکان نصب در 207i را داشته باشند. سیستم های ترمز ضد قفل (ABS) ، ترمز های اضطراری (EBA) و توزیع کننده فشار ترمز هوشمند (EBD) از دیگر مشخصات ایمنی 207i هستند. با فناوری تعادل الکترونیکی (ESC) و کنترل کشش (ESP) ارائه نمی شود.

پژو207

ارزیابی فنی ، کیفیت سواری و مقایسه با رقبا
مانند سایر اتومبیل های موجود در بازار ، ارزش و کیفیت مهمترین عوامل در جذب مشتری هستند. البته نام تجاری و ظاهر سازنده برای خریدار ایرانی نیز بسیار مهم است ، اما تجربه نشان می دهد که قیمت و کیفیت منجر به فروش خوب یا خرابی خودرو تجاری در ایران می شود. نقض این شرایط همچنین می تواند در تولید یک کالای قابل عرضه در بازار اختلال ایجاد کند.

"واتر پمپ 207"

واتر پمپ 207 را باید یکی از مهمترین قطعات خودرو دانست.همان طور که از نام آن مشخص است وظیفه اصلی آنبه جریان در آوردن مداوم آب و مایع ضد یخ و ضد جوش در داخل موتور برای تاظیم دمای موتور است.
مونتاژ پژو 206 پلاس یا مونتاژ ایران خودرو 207i در سالهای اولیه تولید از کیفیت بالای و قیمت مناسب در بازار ایران بهره می برد. از یک طرف ، این موتور قدرتمند 1.6 لیتری داشت که می تواند هزینه بالاتر خود را نسبت به استاندارد 206 توجیه کند؛ از سوی دیگر ، این در مقایسه با هاچ بک های چینی قیمت خوبی را ارائه می داد. این شرایط البته دوام چندانی نداشت و امروزه کیفیت 207i نه تنها به اندازه سالهای اول تولید خوب نیست بلکه در چندین نسخه به قیمت 90 تا 110 میلیون نفر رسیده است. اکنون یک خریدار بالقوه 207i می تواند کراس اوور چینی را با قیمتی اندکی بالاتر مانند امام X33 S اسپرت ارائه دهد.
جالب است بدانید که کیفیت رانندگی و مشخصات فنی 207i با گیربکس دستی و اتوماتیک بسیار متفاوت است. گیربکس با گیربکس دستی بهتر است از یک مدل اتوماتیک ، به دلایلی از جمله وزن کمتری ، اما طبق گفته صاحبان گیربکس اتوماتیک 207i ، قدرت حرارتی این محصول از نسخه دستی بیشتر است. این مشکل که اجازه نمی دهد موتور در شرایط عادی جوش بخورد ، منجر به افزایش استهلاک و کمبود نیرو در صعودهای شیب دار خواهد شد ، در حالی که فناوری های رادیاتور برای مدت طولانی در مدار هستند. جابجایی به دستگاه 207i رضایت بخش نیست و به تأخیر می افتد. علاوه بر این ، مدل اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی بیشتر سر و صدایی ایجاد می کند و مصرف سوخت بالاتری نیز دارد.
قطعات چینی بزرگترین مشکل پژو 207i است. حتی قبل از وضع تحریم های جدید ایالات متحده در اوت 1997 و هنگامی که روابط ایران خودرو با پژو فرانسه به خوبی توسعه یافت ، بیشتر تجهیزات فنی و راحتی 207i به الگوی تصویب شده توسط قطعات پژو فرانسه تولید شده در چین تبدیل شد. این راه حل ، البته با هدف پایین آمدن قیمت و با صلاحدید مدیریت ایران خودرو انجام شد ، که منجر به کاهش کیفیت 207i در سال 2016 و مدل های بعدی شد.

"کمپرسور گولر 207"

داخل سیستم کولر خودرو گاز مبرد قرار دارد و این گاز و این گاز به دلیل دمای پایینی که دارد ، با گرفتن دمای محیط تبخیر شده و فضا را خنک می کند.حال این گاز باید توسط کمپرسور کولر 207 به حرکت در آمده و داخل اتاقک اتومبیل را خنک کند.
اگر بخواهیم 207i را با گران ترین محصولات چینی مقایسه کنیم ، با دو اشکال اساسی روبرو هستیم. اول از همه ، کیفیت ساخت و مصالح به کار رفته در 207i ، به خصوص برای داخلی و داشبورد ، رضایت بخش نیست. از طرف دیگر پارامترهای راحتی و ایمنی در این خودرو به اندازه‌ای نیست که بتواند خریدار را به خود جلب کند.
پژو 207i در بین جوانان علاقه مند به اتومبیل های هاچ بک اسپرت محبوب است. این افراد در این کلاس بدنه نسخه غیر چینی ندارند و باید بین 206 ، 207 ، برلینز ، دونگ فنگ H30 و امویام 315 را انتخاب کنند. در مورد گزینه ها و طراحی داخلی. از نظر قابلیت مانور و مانور ، 207i از رقبای چینی خود برتر است. با کمی بهینه سازی سیستم تعلیق و تعویض مانند تعویض لاستیک های 185 میلی متر با مدل های 205 میلی متر ، این ماشین برای رانندگی اسپرت گزینه مناسبی خواهد بود.
طبق تحقیقات ما ، پژو 207i در تاریخ یکشنبه 25 سپتامبر 2016 در نمایندگی های ایران خودرو ثبت نمی شود. اما قیمت تجهیزات 207i در بازار آزاد 93 میلیون تومان و قیمت 207i اتوماتیک 105 میلیون تومان است.