سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعاتی در مورد خودرو هیوندا آوانته،مگان و...

در کنسول میانی ، علاوه بر دریچه های ذکر شده ، یک ساعت ، پنل سیستم صوتی و دکمه های تهویه وجود دارد. فرمان از نوع 4 شاخه قدیمی برخوردار است و در سیستم صوتی نیز اثری از اثاثه یا لوازم داخلی چرمی وجود ندارد. صفحه نمایش کیلومتر شمار نیز به شکلی کاملاً سنتی و ساده طراحی شده است. مکانیزم دنده آوانته ارگونومیک تر از مگان به نظر می رسد. طراحی صندلی ها و نما ها معنایی چندانی ندارد. به طور کلی ، طراحی Avante مانند ظاهر ، از نظر مگان پایینتر از سر و گردن است. کابین Avanteاز لحاظ ساختاری قابل مقایسه با مگان است. تفاوت این است که بر خلاف محصول رنو ، داشبورد و سایر اجزای ساز بلند مدت ایجاد نمی کنند.
مگان از ابتدا از لحاظ تجهیزات در بین رقبا قرار داشت. او به اندازه زانتیا و آوانته ضعیف و پیر نبود و به اندازه مزدا 3 و سراتو نبود. 2،000 مگا واحد اتوماتیک پارس خودرو تولید شده با تجهیزاتی از قبیل دکمه شروع ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، پنجره های برق و آینه های جانبی ، پرده پنجره عقب ، برف پاک کن های هوشمند ، چراغ های برق ، فرمان برقی و یک رایانه رومیزی در بازار ظاهر شد. مواردی مانند کنترل کروز ، مانیتور و یک سانروف در مگان قابل مشاهده نیست و جای خالی آنها کاملاً قابل توجه است. اما ترامپ کارت مگان در برابر همسالانش - امنیت بالای او. این اتومبیل 5 ستاره ایمنی از انستیتوهای تست تصادف اروپا دریافت کرد. طبیعتا این تعداد ستاره یکی از اتومبیل هایی است که دارای 6 کیسه هوا است که توسط مگان 2000 وارد شده است. کلیه دستگاه های مونتاژ ایران چه دستی و چه اتوماتیک با 2 کیسه هوا به مشتریان تحویل داده می شوند.
آوانته یکی از آن دسته از اتومبیل هایی است که نباید روی آن حساب کنید که هنگام خرید گزینه های ویژه ای خواهد داشت. اگرچه مبلغ زیادی را برای مدلهای استفاده شده پرداخت می کنید ، اما فراموش نکنید که برای کیفیت بالای ساخت و قابلیت های فنی این محصول پرداخت کرده اید. تجهیزات اصلی آوانته عبارتند از لیوان آسانسورهای برقی و آینه های جانبی ، تهویه مطبوع دستی ، سی دی با 4 بلندگو ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، یک رایانه درون هیئت مدیره و یک سرکوبگر. هنگام خرید آوانته ، باید انتظارات خود را پایین بیاورید و بدانید که اگرچه خودرویی با کلاس رده بالا ندارید ، اما به راحتی می توانید آن را رانندگی کنید و از کوسن پایین و یک موتور قدرتمند لذت ببرید. در حقیقت ، آوانته اتومبیل واقعی است که در آن زرق و برق زیادی وجود ندارد ، اما با ساکنانش خوب کنار می آید. از نظر ایمنی ، آوانته در تولید داخلی با مگان 2000 قابل مقایسه است.
تجربه رانندگی
رنو مگان در دو نوع پر سرعت و اتوماتیک با موتورهای 1600 و 2000 سی سی تولید شد. به همین ترتیب در ایران ببینید. مگان های اتوماتیک در اصل فقط وارد می شدند. اما به زودی پارس خودرو خط تولید این خودرو را در ایران راه اندازی کرد. گیربکس اتوماتیک مگان با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک جفت می شود که برخلاف آنچه انتظار می رود از موتور 2.0 لیتری باشد ، شتاب متوسطی به مگان می بخشد. اقدامات انجام شده برای شتاب صفر تا 100 مگاپیکسلی به طور خودکار تعداد بالای 11 ثانیه را نشان می دهد. در هر صورت ، مگان برای استفاده عادی خانواده بسیار خوب کار می کند. رانش ثانویه مگان بسیار رضایت بخش تر از شتاب اولیه است. مگان همچنین نتایج پایداری ضعیفی دارد. البته به لطف عملکرد نرم بهار مانند رعد و برق ، حرکات جانبی را در قسمت پشت بدن مشاهده می کنید.

هیوندا آوانته

کیفیت سواری مگان با رقبای خود متفاوت است. سوار شدن به مگان احساس رانندگی یک سدان اروپایی را کاملاً منتقل می کند. با وجود این واقعیت که امروز پیر شده است ، اما هنوز هم می تواند به راننده این احساس را بدهد که با یک ماشین مدرن سر و کار دارد. اما مهمتر از سیستم تعلیق واحد کنترل مگان است که به دلیل نرمی بسیار مشهور است. مگان یکی از اولین اتومبیل هایی بود که با استفاده از فرمان برقی وارد ایران شد. در فرمان برقی ، از بین بردن پمپ هیدرولیک ، موتور قادر به چرخش چرخ ها نیست و باعث کاهش مصرف سوخت توسط وسیله نقلیه می شود. کل مصرف سوخت مگان طبق گفته سازنده 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. صاحبان مگان نشان می دهند که این ماشین دارای مصرف معقول بوده و هزینه های جاری شما را به شدت افزایش نمی دهد.
برخلاف مگان ، آوانته از نسخه 2.0 لیتری در نسخه های دستی و اتوماتیک استفاده می کند. آنچه در مورد مشخصات فنی آوانته جالب توجه است این است که بسیار شبیه به مگان 2000 است. علاوه بر کشش و نوع گیربکس ، حتی قدرت و گشتاور این دو خودرو بسیار نزدیک یکدیگر هستند. با تشکر از این موتور 2000 سی سی ببینید آوانته شتاب و شتاب قابل قبول را نشان می دهد. علاوه بر وزن کمتر آوانته ، گیربکس 4 سرعته این خودرو نیز عملکرد بسیار بهتری نسبت به گیربکس مگان دارد و هیچ نشانه ای از گیربکس های احمقانه رنو را نشان نمی دهد. در اولین شتابها ، راننده آوانته می تواند در مسیر اتومبیل های انعطاف پذیر مانند زانتیا ، پیاده شود. مقاومت آوانته در سطح مطلوبی قرار دارد و چسبندگی کافی به آسفالت دارد.
به گفته بسیاری از دارندگان فعلی و سابق این خودرو ، سفر به آوانته از کیفیت بالایی برخوردار است. مهمترین مزیت آوانته جذب کم شوک آن است که باعث کاهش صدای جلو و سایر قسمت های خودرو می شود. مطمئناً کنترل و تعلیق آوانته هرگز به اندازه مگان نرم نیست ، اما او گهواره رقیب فرانسوی خود را ندارد. مصرف سوخت آوانته به طور متوسط ??8.1 لیتر در هر چرخه ترکیبی است. ذات خودروهای کره‌ای با استهلاک و مصرف کم همراه است ، بنابراین آوانته نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این ، وقتی از دوام فنی استفاده می شود ، آوانته حتی از بسیاری از محصولات جدید هیوندای حتی بهتر است. برخی از طرفداران آوانته نسبت به این ماشین بسیار متعصب هستند و آن را "کره ای ژاپنی" می نامند!