سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرت موتور هیوندا آوانته

تجربه رانندگی
وقتی یک hyundai avante رانندگی می کنم ، نمای خوب است و ارگونومی رضایت بخش است ، اما طراحی داخلی کسل کننده و کسل کننده کمی آزار دهنده است. صندلی راننده نسبتاً راحت است و بالشتک خوبی در کمر و زیر پاها فراهم می کند ، اما تا حدودی سفت است. من شروع میکنم. در شرایط پایدار ، دشوار است که بگوییم موتور در حال کار است و آیا بسیار ساکت است. یک محرک تست از نوع دنده دنده ای ، 5 سال از بدو تولد می گذرد و در این مدت حدود 59000 کیلومتر را طی کرده و در حالت کار کاملی قرار دارد (لازم به ذکر است که گیربکس و گیربکس اتوماتیک هیچ تفاوتی باقیمانده از گیربکس ندارند). شروع به حرکت می کنیم ، چرخ دنده ها بسیار صاف و آسان هستند ، سر و صدای موتور در حالت رانندگی معمولی و سرعت پایین موتور بسیار کم است ، اما وقتی سرعت افزایش می یابد یا شتاب می یابد و به بیش از 3500 دور در دقیقه می رسد وارد اتاق می شود ، اتاق کاملاً ماشین را از صداپیشه جدا نمی کند بسیار خوب. به عنوان مثال ، صدای کمک ها کمی به اتاق نفوذ می کند ، صدای موتور توسط سرعتی با سرعت بیش از 3500 توسط مسافران شنیده می شود ، و صدای وزش باد در سرعت های بالاتر از 120 کمی بزرگتر از حد انتظار است ، اما این مربوط به آن است. در کل سواری خوب و قابل قبول این امر به راننده و مسافران الهام می بخشد و hyundai avante نسبت به آنچه در واقع است احساس کندتر می کند.
دستیابی به برجستگی های متعدد فرصتی عالی برای به چالش کشیدن استحکام و نرمی است. خلاصه اینکه آوانته ماشین خیلی نرم نیست! البته تعلیق و هندلینگ خشک آزاردهنده نیست و به عنوان مثال کمی نرم تر در مقایسه با اتومبیل های اسپرت مانند سراتو کوپه و مزدا 3 است ، اما با توجه به شخصیت اسپرت این خودروها و در مقایسه با زانتیا و مگان باید گفت آوانته ماشین خیلی نرم نیست هست یک. احساس من بین مزدا 3 و زانتیا حساس بود.
همانطور که در ابتدا گفته شد می خواهم کمی دریچه گاز بیشتری بدهم ، قدرت موتور خوب و گیربکس صاف آوانته از نقاط قوت این خودرو است و دردسر سبقت و خارج از جاده را برای شما به همراه می آورد و باید اعتراف کنم که آن شتاب می یابد (خصوصاً در مثال گیر مثال بالا از یک توپ 4 سیلندر ارزان قیمت انتظار می رود. با وجود ظاهر ساده و طراحی داخلی کسل کننده آن ، رانندگی آوانته می تواند لذت بخش و هیجان انگیز باشد ، کافی است روی پدال گاز بنشینید و توانایی های خود رانندگی خود را به چالش بکشید. شما باید شتاب قابل قبولی را ثابت کرده و با جاده با هماهنگی ، و شما می توانید رانندگی کنید ، به راننده سواری هیجان انگیز می دهید. لیتر هیوندای می تواند رقابت کند ، اما می توانید اطمینان داشته باشید که با آوانته قادر خواهید بود بسیاری از اتومبیل ها را با همان قیمت رانندگی کنید و تنها رقیب شما نسل 3 مازدا قدیمی است. البته با قیمتی کمی بالاتر ، اما با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک می تواند سرعت تغییرات دنده را سرعت بخشید و کمی از دنده اتوماتیک فراتر رفت.
عملکرد ترمز خوب است ، اما با توجه به شتاب و قدرت ، من نمی توانم از چیزی فراتر از انتظار استفاده کنم و فقط به آن نمره قبولی بدهم فرمان نه خیلی سخت است و نه خیلی نرم. در حقیقت ، آنقدر نرم است که در سرعت های پایین خسته نمی شود و به اندازه کافی بلند و با سرعت زیاد بلند می شود که راننده احساس امنیت نمی کند. در کل ، دارای یک فرمان راحت است ، اما کلید کنترل صوتی خالی از سکنه بر روی فرمان احساس می شود زیرا من شخصاً انتظار داشتم یک خودرو از این سطح چنین گزینه ساده ای داشته باشد.

هیوندا آوانته
فضای موجود در این خودرو برای 4 مسافر بسیار مناسب است ، اما با اضافه شدن یک مسافر پنجم ، فضای سرنشینان عقب تا حدودی باریک تر می شود که البته این برای این کلاس (سایر سدان های متوسط) طبیعی است. اندازه تنه نیز برای یک خانواده کوچک متوسط ??و کافی است.

خروجی
در جمع بندی می توان گفت که هیوندای آوانته XD محصولی اقتصادی با استهلاک کم ، یک موتور قدرتمند و مدرن و قیمت مدل های استفاده شده است که از نظر پرداخت و کالاهای دریافتی شما را راضی خواهد کرد. اما اگر راحتی یا نگاه مدرن یکی از اولویت های اصلی شما در هنگام خرید خودرو است ، احتمالاً این ماشین برای شما مناسب نیست.
منهای:
عایق صوتی کمی ضعیف است
کمبود امکانات از قبیل سانروف ، تهویه مطبوع اتوماتیک و کنترل کروز
طراحی داشبورد قدیمی و خسته کننده
فواید:
ساییدگی کم و دوام زیاد قطعات که عامل مهمی در هنگام خرید خودروی مورد استفاده است.
قدرت موتور خوب و رضایت بخش
قیمت مناسب برای نمونه های استفاده شده
هیوندای آوانته وسیله نقلیه شناخته شده و ایزوله است که با وجود قطع تولید و برخی کاهش تعداد قطعات در ترافیک ، قادر به ادامه رانندگی در خیابان های شهر بود.
آوانته در سال 1990 طراحی شد و یک سال بعد وارد ناوگان تولیدی هیوندای شد و در سال 2004 با تغییراتی در گسترش بازار جهانی فروش خود ، به رقبائی چون تویوتا کورولا و هوندا سیویس نزدیک شد. در بهبود کیفیت و تولید و بهبود. ویژگی های داخلی این خودرو تأثیر زیادی داشته است.
در نگاه اول ، آوانته بی نظیر به نظر می رسد. کیفیت لامپ های خودرو را ارتقا می بخشد.
به طور کلی ، ظاهر در نگاه اول چندان جذاب نیست ، اما کیفیت ساخت و ساز شما را بی تفاوت نخواهد گذاشت.
فضای داخلی آوانته از پلاستیک مانند هیوندای ورنا و کیا ریو ساخته شده است! فقط سیستم تهویه خودکار در کنسول مرکزی اضافه شده است.
استفاده از 4 بلندگو در سیستم صوتی کیفیت نسبتاً خوبی را به همراه داشت ، اما عدم وجود فرمان یکی از اشکالات آن است.


مزدا 2 خودرویی راحت

با صندلی های راحت که کاملاً متناسب با فرم بدن باشد ، از نظر جلو و عقب ، mazda 2 برای اجسام تا ارتفاع 170 سانتی متر مناسب است ، اما برای بدن های بزرگتر ، شما باید همان ماهی را درون قوطی بچسبانید!
در حالی که تعداد زیادی از فضای جلوی پا در جلو وجود ندارد ، مقدار زیادی از آن وجود دارد ، اما نمی توان از آن غافل شد. از این نظر ، مزدا 2 بسیار ضعیف تر از یاریس است زیرا یاری ها بسیار جادار اما ناراحت کننده هستند و سر و صدای اتاق زیاد است. به عنوان مثال ، mazda 2 از محیط به خوبی عایق بندی شده است ، اما هنوز صدای دلپذیر موتور را می شنوید. چرخ ها و بدنه در حین حرکت به خوبی عایق بندی شده اند که امیدوارم همین کیفیت را در الگوهای ثابت داخلی حفظ کند.
مزدا 2 از نسل جدید 100 کیلوگرم سبک تر از نسخه قبلی است ، اما از نظر مقاومت بسیار بالاتر از نسل قبلی است. این منجر به کسب 5 ستاره در تست ایمنی با 34 امتیاز در تست تصادف و امتیاز 4 ستاره در تست ایمنی کودک با 37 امتیاز شد ، اما در آزمون تصادف عابر پیاده 4 ستاره فقط 2 ستاره وجود دارد. شما باید از عابران مراقب باشید.
در مقایسه با هموطن خود ، مزدا 2 در برخورد با طرف مقابل قوی تر است ، در برخورد زیر بغل ضعیف تر است و در موارد دیگر توپ را از یاریس گرفت.
اصولاً خودروهای این کلاس در کشورهای اروپایی متعلق به خودروهای اقتصادی یا همانطور که می گویند خودروهای "دانشجویی" هستند ، زیرا با وجود اندازه و فشردگی کم ، در هر مکانی می توانند پارک شوند ، اما می توانند 4 سرنشین را در خود جای دهند ، در حالی که آنها مانور پذیر و کم هستند. مصرف و با هزینه کل 16000 دلار و هزینه تعمیر و نگهداری کم ، طیف گسترده ای از مردم می توانند از پس خرید و خدمات خود برآیند.
اما وارد بازار ایران می شود نه به دلیل خواسته های گروه بهمن ، بلکه به دلیل سیاست گذاری کلی قیمت گذاری با قیمت "مشخص شده" ، بلکه می توان آن را ارزانترین خودروی وارداتی غیر چینی نامید ، در صورتی که قطعات و خدمات واقعاً متفاوت از سایر ارزان قیمت ها باشند. مزدا موقعیت خود را به عنوان یک وسیله نقلیه کارآمد در سوخت نگه می دارد.
در حقیقت ، مزدا 2 از سایر رقبای خود کمتر است و وزن کمتری نیز دارد. این بدان معناست که میزان مصرف سوخت در هر چرخه در شهر حدود 8.3 لیتر ، در جاده تقریباً 6.7 لیتر و درنهایت مصرف ترکیبی 7.5 لیتر خواهد بود.
حجم مخزن سوخت مزدا 2 43 لیتر است؛ این یعنی یک لیتر بیشتر از یاری ها ، دو لیتر کمتر از i20 و هفت لیتر کمتر از 207i.
در حالی که سرعت و چابکی مزدا 2 نباید خطر سبقت در جاده را افزایش دهد ، حتی رانندگان خونسرد نیز دوست دارند کمی در پشت چنین هچ بک روی گاز بنشینند.

مزدا 2
در حقیقت ، مزدا 2 به اندازه هزینه سفر و راحتی به شما می دهد ، نه بیشتر ، نه چیزی کمتر. نوع ترمز یا واکنش فرمان و سیستم تعلیق آن که سریع ، خشن و کمی خشک است ممکن است نامطلوب باشد اما اینها مزایای استفاده از خودرو برای گروه دیگری است که علاقه به رانندگی و فرزهای خیس تر دارند.
کیفیت اتاق و تجهیزات نه بسیار مناسب است و نه خیلی بد. اگر می خواهیم 100 امتیاز کسب کنیم ، می توانیم از 50 راضی شویم ، زیرا شما هرگز نباید انتظار داشت که از فرصت بیشتری فرصت بیشتری داشته باشید.
به طور کلی ، مزدا 2 برای کسانی که به دنبال بیش از 200 نیوتن متر و بیش از 150 اسب بخار هستند ، بهترین انتخاب نیست و البته از بدنه ای عالی برخوردار است ، اما ممکن است این یکی از بهترین انتخاب ها برای جوانان امروز باشد. دنبال چیزی گشتن. من سریع ، کوچک ، بسته بندی شده و جمع و جور می خواهم. اینگونه باشد که ممکن است حتی با پول در جیب دانشجویی خود ، بتوانید به ازای هر گالن بنزین حدود 700 تن بدست آورید زیرا او در کلاس خود بنزین را با قطره چکان می خورد و گفتن "فلفل ، به نظر کوچک نیست!" بهترین نمونه این است.

توجه داشته باشید. این نواقص قبل از نگارش این متن در آگوست 1990 وجود داشته است و از آنجایی که تمام دستگاه های ارائه شده به مشتریان نمونه ای از مونتاژ داخلی خواهند بود ، گروه بهمن احتمالاً تاکنون این نواقص (یا برخی از آنها) را برطرف کرده است.
از طرف دیگر ، تجهیزاتی از قبیل ویندوز پاور ، آینه های برق ، تنظیم بورد ، سیستم ضد سرقت ، فرمان برقی ، سیستم صوتی MP3 با ورودی AUX ، کنترل های چندرسانه ای ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، چراغ های مه شکن جلو ، ABS و EBD ، کنترل برد چراغ ، فرمان چرمی یک چرخ ، یک رایانه رومیزی ، یک سنسور دمای خارج از اتومبیل و ... برای مزدا 2 استاندارد محسوب می شوند که برای خودروهای این کلاس کاملاً زیاد است!
مزدا 2 یک هاچ بک کوچک یا به اصطلاح سوپرمن است که در بسیاری از بازارهای جهانی با عنوان Demio شناخته می شود. این ماشین از سال 1996 در خط مونتاژ بوده و هم اکنون در نسل چهارم خود در جهان تولید می شود.
در سال 1390 ، بهمن موتور تصمیم به ساخت این اتومبیل کوچک در ایران گرفت و تولید را تا سال 1392 ادامه داد که مزدا 2 به دلیل رد ، خط تولید را ترک کرد. مزدا 2 در ایران به عنوان رقیب هوندا I10 ، کیا پیکانتو ، رنو ساندرو و میتسوبیشی میراژ شناخته شده است.
مزدا 2 جوانب مثبت
مصرف سوخت پایین - خودروی کم مصرف - قطعات با کیفیت خوب
منفی مزدا 2
چرخ دنده فرمان معیوب - بدون قطعات
ایمنی مزدا 2
مزدا 2 که 4 ستاره ایمنی از اروپا دریافت کرده است ، از لحاظ ایمنی خوبی برخوردار است.
بررسی مزدا کارشناس 2
مزدا 2 یا مزدا دمیو یک شهر کوچک یا اتومبیل سوپر است که برای اولین بار در سال 1996 به خط مونتاژ رسید. البته در حال حاضر مزدا 2 در نسل چهارم خود قرار دارد. اما مدل پیشنهادی در ایران متعلق به نسل سوم است که در سال 2007 معرفی شد.


مطالبی در مورد خودرو هیوندا ورنا با گیربکس اتوماتیک

راحتی و ایمنی
با توجه به ویژگی های راحتی و ایمنی موجود در مدل انتقال دستی این مدل ، مواردی مانند 2 کیسه هوا (راننده و سرنشین) ذکر شده است که برخی منابع می گویند مدل های اولیه این مدل کیسه های هوا ندارند و بعد از آن این ماشین دارای کیسه های هوا) ، سیستم ترمز ضد قفل ، قفل مرکزی از راه دور ، فرمان هیدرولیک ، رادیو و سی دی پلیر چهار لایه ، تنظیم دستی چهار طرفه و تنظیم صندلی درایور ، برقی جلو و عقب ، آینه های جانبی قدرت (در مدل اتوماتیک) ، چراغ های مه شکن عقب و غیره
استهلاک و هزینه های اضافی
از لحاظ هزینه های حادثه ای و استهلاک Hyundai Verna می توان گفت که این وسیله نقلیه هر 4،900-5،400 کیلومتر را طی کرده و نیاز به بازرسی و نگهداری دوره ای دارد و هزینه های تحمیل شده در این بخش از حدود 110،000 تا 140،000 نفر در تومن متغیر است. تام مونستر اند 120-150 هزار تومان. یک مدل اتوماتیک اعلام شد و در این کلاس از وسایل نقلیه منطقی و رضایت بخش است.
با توجه به سایر هزینه های اضافی مربوط به Hyundai Verna ، لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت هر جفت لاستیک برای این خودرو 330-360 هزار تومان از تولید کنندگان تایرهای ایرانی همچون بارز ، کویر ، دنا ، یزد و و است. علاوه بر این ، نرخ WA این مدل در صورت عدم تخفیف و بازپرداخت توسط مالک در طی یک سال و پوشش مالی 7 میلیون 700 هزار تومان برابر با یک میلیون و 650 و یک میلیون و 690 هزار تومان است. اعلام کرد
قیمت های بازار
همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، ورنا حدود 7 سال پیش خط تولید را ترک کرد و طرفداران این مدل فقط می توانند مدلهای استفاده شده از این مدل را در بازار داخلی خریداری کنند.
اگر می خواهید یک ورنا با گیربکس طراحی سال 1389 را با کارایی کمتر از 100 هزار کیلومتر و در بهترین شرایط فنی و بصری و لوازم جانبی (بیمه ، لوازم جانبی و غیره) خریداری کنید ، باید مبلغ مساوی را بپردازید. برای پرداخت 37 میلیون و 600 هزار تومان و اگر همین شخص بخواهد نمونه اتوماتیکی با همان مشخصات را به ورنا ارائه دهد ، باید 48 میلیون تومان هزینه کند.
خروجی
سرانجام ، با توجه به این مدل ، زمان آن است که نتیجه بگیریم که از نظر ما ، خرید یک مدل با گیربکس دستی این مدل از همه لحاظ در شهرهای بزرگ کشور مطابق با مدل ساختاری جدیدتر (از سال 2007) و کاربردی کمتر از 120،000 کیلومتر توصیه می شود ... زیرا در شهرهایی مانند تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و… می توان کالاهای مصرفی و قطعات یدکی این مدل را پیدا کرد و با توجه به هزینه کم استهلاک این دستگاه در مقایسه با مدل اتوماتیک ، خریداران می توانند مدلی را برای چند سال خریداری کنند و چند سال استفاده کنید. نام خودروی شهر را بخرید.
لازم به ذکر است که برخی از دارندگان ورنا در شهرهای کوچک خاطرنشان می کنند که این مدل از نظر تهیه لوازم جانبی و مواد مصرفی با کمبود یا کمبود قطعات روبرو است و راین اتومبیل که وظیفه نگهداری این خودرو را بر عهده دارد ، دفاتر خدمات پس از فروش در برخی از شهرهای کشور ندارد.

هیوندا ورنا

این مدل طراحی مجدد ممکن است متفاوت از مدلی باشد که سال آینده در بازار هند عرضه خواهد شد ، اگرچه همان مدل فعلی است.
همانطور که از تصاویر ارسالی مشاهده می شود ، هیوندای ورنا دستخوش تغییرات قابل توجهی در یک ظاهر طراحی شده است که باعث شده عده ای آن را به عنوان یک مدل کاملاً جدید مشاهده کنند. بدنه این خودرو از طراحی مشابه هیوندا لافستا برخوردار است و از نظر برخی ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد.
قسمت جلویی هیوندای ورنا 2020 به طور کامل طراحی شده است که تقریباً تا مرکز هود گسترش یافته است. چراغهای جلو این خودرو ظاهری جدید و واضح تر و همچنین نوار نور زاویه دار در حال اجرا دارد. علاوه بر این ، ورنا جدید از یک شیشه شیک شش ضلعی شیک ، جزئیات بزرگ کروم و لوگوی برند بهره می برد. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به سپر واضح تر ، شیشه جلو پایین جدید و برداشتن چراغ های مه شکن اشاره کرد. در کل ، قسمت جلوی این خودرو از طراحی واضح تری نسبت به مدل پیش ریست شده خود برخوردار است.
 در مشخصات هیوندای ورنا 2020 ، چرخ های جدید آلیاژی برش الماس یادآور هیوندای ix25 2020 هستند. در قسمت عقب خودرو ، چراغهای روشنایی شبیه به نسخه استفاده شده در هیوندای لافستا وجود دارد. یا سوناتا
براساس تصاویر فاش شده از فضای داخلی خودرو ، ورنا سیستم جدیدی برای سرگرمی و صفحه نمایش بزرگ دارد. در حالی که موتورهای بنزینی 1.4 و 1.6 لیتری D-CVVT برای این خودرو در چین عرضه می شوند ، موتورهای جدید 1.5 لیتری BS-VI بنزینی و دیزل برای این کار در هند ارائه می شوند. این اتومبیل به روز شده با گزینه CVT نیز در دسترس خواهد بود.
هیوندا در جدیدترین نسخه تولیدی خود ، ورنا توربو را معرفی کرده است که در قسمتهای خارجی مانند جراحی و فیس لیفت و در قسمت داخلی با چند ترفند تغییراتی در آن ایجاد کرده است. با این وجود یکی از نکات برجسته این خودرو ، ورود موتور جدید بنزینی توربوشارژ 1.0 لیتری ورنا است. در زمان راه اندازی این وسیله نقلیه ، هیوندای اطمینان داده بود که هیوندای ورنا توربو حتی در مدل استاندارد خود بتواند عملکرد بهتری از نظر دوام و راحتی مسافر نسبت به رقبای خود داشته باشد.
طراحی جلویی این خودرو از مدل جدیدی از هیوندای استفاده می کند که یک مشبک بزرگ رادیاتور است که تا چراغهای جلو امتداد دارد. واقعیت این است که هیوندای به جای کروم از مشکی مات استفاده کرده تا روحیه ای اسپرت به شیشه جلوی این خودرو اضافه کند.


سدان مازراتی کواتروپورته خودرویی اسپرت و لوکس

نسل پنجم کواتروپورته در سال 2011 توسط آرتاتاک موتور به بازار ایران معرفی شد و پس از موفقیت نسبی (در مقایسه با محموله ها) ، در سال 2014 سرانجام شاهد بودیم که تعداد کمی از نسل ششم در بازار ضربه خورد.
نجیب و جذاب
نسل پنجم Maserati Quattroporte را می توان به عنوان یک سدان ارزشمند توصیف کرد که توجه هر بیننده ای را با عناصر طراحی لوکس جلب می کند. آنچه که در مورد این ماشین قابل توجه است این است که از سایر مدل های اسپرت این برند مانند گران توریسمو و گران کابریو الهام گرفته شده است که علی رغم لوکس بودن آنها ، فضایی اسپرت و هیجان انگیز ایجاد می کنند.
در نمای جلویی ، طبق معمول ، شاهد استفاده از شیشه جلوی بزرگ بیضی با چراغ های دو طرف هستیم. چراغهای جلو و جلوگیرهای شیشه ای قرار دارند تا ظاهری خنک و چشمگیر را برای این سدان جذاب ایتالیایی ایجاد کنند. شکل عمومی بدنه این خودرو به گونه ای است که از نمای جانبی با نمای طولی همراه است که در هنگام رانندگی به سمت جلو اتومبیل با کاهش ارتفاع همراه است. این امر بینی را با ظاهری نسبتاً کوتاه به بینی نشان می دهد.
ویژگی اصلی طراحی کواتروپورته استفاده حداکثر از عناصر ساده ، به دور از لوکس بودن است. به همین دلیل در نمای جانبی این خودرو ، طراحی ساده و در عین حال بسیار جذاب را مشاهده می کنیم. وجود سه خروجی هوا در گلگیرهای جلو گواهی بر طراحی اصلی این وسیله نقلیه است که علاوه بر ظاهر اسپرت و جذاب ، گواهی بر قدمت این محصول نیز دارد. لوگوی پانامرا همچنین در گلگیرهای جلویی ظاهر می شود و به بینندگان یادآوری می کند که این شاهکار ایتالیایی نتیجه تلاش استودیوی معروف طراحی پانامرا است. در ستون C نیز مانند سدان های لوکس شاهد نصب آرم مازراتی هستیم.
سرانجام به عقب این خودرو می رسیم که سالهاست الگویی برای بسیاری از خودروسازان است. چراغهای جلو و عمودی در دو طرف این خودرو که از لحاظ شکل مثلثی هستند نقش مهمی در زیبایی این قسمت دارند. سادگی نیز در این بخش نقش اساسی دارد ، به همین دلیل تنها علامت نصب شده روی صندوق عقب این خودرو با آرم مازراتی خاتمه می یابد که با قلم خاصی نمایش داده می شود. خودرو موردنظر کواتروپورته اسپرت دارای چهار دریچه اگزوز است که در سپر پایینی و از دو طرف نصب شده است. در واقع دریچه های خروجی در این اتومبیل موسیقی ایجاد می کنند ، آنها پس از شروع موتور ، صدای دلپذیری را به گوش افراد اطراف می فرستند.
کابین لوکس و با کیفیت
یکی از جذاب ترین قسمت های ماشین در این مقاله ، بدون شک فضای داخلی است ، زیرا ترکیب رنگی جذاب و هیجان انگیز آن به شما امکان می دهد تا جو و روحیه درونی این سدان اسپرت ایتالیایی را نشان دهد. اثاثه یا لوازم داخلی چرمی تمام رنگی این خودرو که همراه با تزئینات داخلی پیانو سیاه است ، نه تنها حس لوکس بودن را ایجاد می کند بلکه فضایی کاملاً اسپرت و هیجان انگیز را ایجاد می کند.
اگر بخواهیم از طراحی کلی فضای کابین کواتروپورته نسل پنجم قدردانی کنیم ، فقط باید از داشبورد و کنسول میانی بیش از حد نام برد که این یکی از نکات نه چندان محبوب در کابین است. با توجه به بخشی که در این خودرو ارائه شده است ، وجود تجهیزات کنترل پیشرفته ، طراحی منحصر به فرد و فن آوری های جدید از ویژگی های مهمی است که آنها به عنوان یک الزام برای یک ماشین لوکس دارند. با وجود طراحی ساده ، Maserati Quattroporte طیف گسترده ای از ویژگی ها و برنامه های کاربردی را به صاحبان خود ارائه می دهد. از طرف دیگر سواری دلپذیر ، صدای جذاب موتور و اعتبار بی نظیر آن توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند.

مازراتی کواتروپورته

یکی دیگر از لحظه های نه چندان جالب در فضای داخلی این خودرو ، استفاده از قطعات مشترک در این مدل و سایر مدل های اسپرت این برند است. به عنوان مثال ، فرمان این اتومبیل دقیقاً مشابه اتومبیل گران کابریو یا گران توریسمو است. دکمه های کنترل تهویه نیز در همان حالت قرار دارند. این در حالی است که به نظر بسیاری از خریداران ، این خودرو باید بالاتر از سایر محصولات مازراتی امتیاز می گرفت و از تجهیزات بی نظیر خاص خود برخوردار بود.
با این وجود ، جذابیت این اتومبیل غیر ممکن است و تا وقتی که از پشت فرمان خارج نشوید و لذت رانندگی را تجربه کنید ، نمی توانید در مورد سادگی و کلاسیک اظهار نظر کنید. فضای داخلی این خودرو از بهترین سربازان ایتالیایی ساخته شده است که یکی از نکات برجسته این خودرو است.
خدمات و گزینه ها
در مورد مشخصات و گزینه های این خودرو ، باید گفت که در مقایسه با برخی از سدان های لوکس آلمانی گزینه های کمتری دارد ، اما با مشخصات و گزینه های ابتدایی حرفی برای گفتن با آنها دارد. دارند. البته لازم به ذکر است که کواتروپورته نیز در سه نوع کلی ، S و GTS به بازار جهانی معرفی شده است که از نظر عملکرد و خصوصیات فنی با یکدیگر تفاوت دارند. خودرو موردنظر همچنین یک اتومبیل اسپرت است که از نظر فنی کمی با نسخه قدرتمند GTS متفاوت است اما از نظر گزینه ها در رده پایین تری قرار می گیرد.
از ویژگی های این وسیله نقلیه می توان به صندلی های قابل تنظیم برقی 14 طرفه با 3 خاطره جداگانه ، ماساژور ، گرمکن و تهویه صندلی های جلو و عقب ، تهویه مطبوع چهار صندلی برای ردیف های جلو و عقب ، سیستم صوتی بوز با کنترل های فرمان ، بلوتوث ، سیستم MMS ، ناوبری اشاره کرد با سیستم TMC پانامرا ، سی دی و MP3 پلیر با 30 گیگابایت حافظه داخلی ، خروجی USB و AUX ، صفحه نمایش 7 اینچی ، سیستم تعلیق اسکیهوک ، سیستم باز و بسته شدن صندوق عقب برقی و موارد دیگر ، درب ، ویزور خورشید ، شیشه عقب ، پنجره های چند لایه ، یخچال و فریزر ، کروز کنترل ، سنسور فشار تایر ، سانروف ، شیشه دودی ، سنسور پارکینگ جلو و عقب ، آینه های برقی ، سیستم هوم لینک و گیربکس.